Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی جریمه 77 میلیارد ریالی متخلفین در سال جاری

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد:
جریمه 77 میلیارد ریالی متخلفین در سال جاری

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه بیش از 77 میلیارد ریال برای متخلفین در شش ماهه اول امسال  خبر داد.

 

علیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز"، با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه پنج هزار و 758 فقره پرونده در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد که محكوميتي بالغ بر 77 ميلياردريال براي متخلفين را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: این پرونده ها در بخش های تخلفات کالا و خدمات ، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان هستند که بیشترین پرونده درحوزه کالا و خدمات تشکیل شده است.

حسن پور با تأکید بر عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به «اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل»، اظهار داشت: وظیفه ذاتی تعزیرات کمک به ثبات اقتصادی، جلوگیری از سود جویی برخی افراد، رسیدگی و صدور حکم در چارچوب قانون و در راستاي حمايت از حقوق مصرف كنندگان وتوليد كنندگان  است.

وی با اشاره به تشکیل پنج هزار و 758 فقره پرونده در تعزیرات حکومتی همدان، خاطرنشان کرد: از این تعداد  چهار هزار و413 فقره پرونده در بخش كالا و خدمات ، 528 فقره پرونده قاچاق كالا وارز و817 فقره پرونده در بخش بهداشت، دارو و درمان به تعزيرات حكومتي استان همدان ارسال شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان همچنین تصریح کرد: درحوزه کالاوخدمات 106 درصد ، درحوزه قاچاق کالا وارز بيش از 95درصد و درحوزه بهداشت، دارو و درمان بیش از 98 درصد  پرونده ها رسیدگی و مختومه شده است.

وی با بیان اینکه مجموع محکومیت مالی پرونده های فوق 77 میلیارد و 415 میلیون و254 هزارو 206ریال است، تأکید کرد: تعزيرات حكومتي آمادگي كامل جهت رسيدگي سريع و اجراي قاطع آراء صادره در زمينه تخلفات اعلامي را دارد.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن