Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی حضور 85 واحد صنعتی در نمایشگاه صنایع کوچک همدان

حضور 85 واحد صنعتی در نمایشگاه صنایع کوچک همدان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان گفت: 85 واحد صنعتی استان در سومین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک حضور دارند.


به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، حسین الماسی در آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک استان همدان در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه زمستان سال گذشته دومین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک برگزار شد، اظهار داشت: با گذشت کمتر از یک سال، این نمایشگاه با حضور 85 واحد تولیدی استان در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه توانمندی های استان همدان را به نمایش می گذارد که هدف از برگزاری آن ارائه ومعرفی توانمندی ها با متخصصان و کارشناسان است.
الماسی با بیان اینکه پنج نمایشگاه تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و همدان  از نمایشگاه های مهم کشور هستند، گفت: پیشنهاد می شود که شرکت کنندگان در این نمایشگاه در نمایشگاه های بزرگ کشور نیز حضور یابند.
وی ابراز امیدواری کرد که چهارمین دوره نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک استان در پاییز سال آینده و در محل جدید نمایشگاه بین المللی همدان برگزار شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان تأکید کرد: یکی از جمله دستگاه هایی که همکاری خوبی با نمایشگاه دارند شرکت شهرک های صنعتی است که امید می رود این همکاری گسترش یابد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن