Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی کارخانه تولید لامپ‌های LED در استان همدان احداث می‌شود

با سرمایه‌گذاری چشم بادامی‌ها؛
کارخانه تولید لامپ‌های LED در استان همدان احداث می‌شود

کارخانه تولید لامپ های LED با سرمایه گذاری مشترک سرمایه گذار کره ای و سرمایه گذار بومی استان همدان احداث می شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان، سرمایه گذاران کره ای به همراه سرمایه گذار بومی استان همدان ضمن دیدارهایی جداگانه با استاندار همدان و نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان به طرح سرمایه گذاری مورد نظر و بررسی موارد پیش روی طرفین پرداختند.

در دیداری که سرمایه گذاران با استاندار همدان داشتند، ابتدا نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گزارشی از چگونگی سرمایه گذاری مذکور را عنوان و بر حمایت همه جانیه از سرمایه گذاران تأکید کرد.

استاندار همدان در این دیدار بر مساعد بودن شرایط برای سرمایه گذاری در استان تأکید کرد و به سرمایه گذاران همواره اطمینان خاطر داد که با رغبت و سرعت کار خود را جلو ببرند.

وی افزود: همانگونه که قبلا هم گفته ام همه گونه تضمین حتی شخصی هم به سرمایه گذار می دهم و می گویم که استان همدان برای سرمایه گذار احترام خاصی قائل است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان پیگیر کار خواهند بود، گفت: بنده و تمام مدیران استان همگی در خدمت سرمایه گذار بوده و مجوزهای سرمایه گذاری در استان نیز به سرعت صادر می شود.

نیکبخت خاطر نشان کرد: هیچ گونه نگرانی یا ترس از سرمایه گذاری در استان همدان نداشته باشید.

* حمایت همه جانبه را از سرمایه گذار داریم

در جلسه مشترکی هم که این سرمایه گذاران با نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان داشتند، سید ناصر محمودی بر حمایت همه جانبه مدیر ارشد استان و وزارت اقتصاد و دارایی از سرمایه گذار تأکید کرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان اطمینان خاطر داد که انتقال سود سهام سرمایه گذاری خارج از کشور تضمین می شود.

محمودی گفت: مجوزهای سرمایه گذاری با سرعت خوبی در استان صادر می شود و همچنین مجوز سرمایه گذاری خارجی بنا بر پیشرفت کار و پیگیری کارهای اولیه از سوی سرمایه گذار، به سرعت از وزارت امور اقتصادی و دارایی صادر می شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید بر حمایت از سرمایه گذار و همچنین واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی، شرایط برای این کار فراهم است.

وی یکی از رسالت‌های دولت جمهوری اسلامی ایران را حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاری عنوان کرد.

محمودی اولویت وزارت امور اقتصادی و دارایی را تولید و افزایش ثروت از طریق توانمندسازی بخش خصوصی و حمایت همه‎جانبه از آن عنوان کرد و افزود: در این راستا استان همدان تلاش کرده است بهترین موقعیت و فرصت ها را برای حضور سرمایه گذاران فراهم آورد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان علاقمندی و اشتیاق مسئولان عالی استان به خصوص استاندار همدان را در جذب سرمایه گذاران و توسعه اقتصادی استان از فرصتهای مطلوب برای سرمایه گذاری در استان همدان عنوان کرد که  تمام تلاش ها برای معرفی فرصت ها و جذب سرمایه گذار صورت می گیرد.

محمودی گفت: دولت یازدهم با رسیدن به توافق هسته ای نشان داد که از پتانسیل بسیار بالایی در دیپلماسی خارجی برخوردار است و می تواند با استفاده از این ابزار مهم به پیشرفت کشور از جمله برقراری ارتباط برای افزایش سرمایه گذاری و حضور کشورهای جهان در ایران در این امر کمک شایانی کند.

لازم به ذکر است کیم یونگ کیون سرمایه گذار کره ای و حمید شاهنجرینی سرمایه گذار بومی استان قرار است در سرمایه گذاری مشترک به ساخت کارخانه تولید لامپ های LED  در استان همدان اقدام کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن