Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی 523 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در همدان مصرف شد

در 5 ماه ابتدایی سال جاری؛
523 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در همدان مصرف شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: مصرف انواع فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره اعم از نیروگاهی و غیرنیروگاهی منطقه همدان در 5 ماهه سال 95 به 523 میلیون و 264 هزار لیتر رسید.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، صادق فریدی اظهار داشت: مصرف بنزین در این منطقه در بازه زمانی یادشده 198 میلیون و 586 هزار لیتر بوده که در مقایسه با مصرف سال گذشته در همین بازه زمانی که 197 میلیون و 877 هزار لیتر بوده، مصرف این نوع فرآورده افزایش یا کاهش محسوسی نیافته است.

به گفته وی، در 155 روز نخست امسال، 11 میلیون و 71 هزار لیتر نفت سفید در این منطقه مصرف شده که با توجه به این آمار شاهد کاهش 1 درصدی در مصرف این فرآورده نسبت به مدت مشابه پارسال هستیم.

فریدی همچنین تصریح کرد: در بازه زمانی فوق نفت گاز مصرفی این منطقه نیز با 257 میلیون و 118 هزار لیتر، کاهش 2 درصدی نسبت به 5 ماه نخست سال پیش داشته است.

مدیر پخش منطقه همدان درباره نفت کوره مصرفی این منطقه نیز بیان کرد: در 5 ماه ابتدای امسال، در بخش های غیرنیروگاهی و نیروگاهی جمعا 29 میلیون و 866 هزار لیتر نفت کوره در منطقه همدان مصرف شده که این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال، 86 درصد کاهش را نشان می دهد.

فریدی این درصد کاهش مصرف قابل توجه سوخت نفت کوره را ناشی از گازسوز شدن نیروگاه شهید مفتح و تبدیل نوع سوخت واحدهای صنعتی به دیگر سوخت ها دانست.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن