Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی تبیین و پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی به‌صورت جدی مدنظر قرار گیرد

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
تبیین و پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی به‌صورت جدی مدنظر قرار گیرد

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در سال جاری دو اولویت مهم تبیین و پیاده‌سازی شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل است و این مهم باید به‌صورت جدی مدنظر ستادها قرار بگیرد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان نهاوند که در سالن جلسات سپاه این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: اقدامات این ستاد باید به نحوی باشد که مردم نتیجه کار را لمس کنند و اثرات ستاد در جامعه ظهور و بروز داشته باشد.

وی اظهار داشت: در شهرستان نهاوند همدلی خوبی بین مسئولان وجود دارد که باید از این ظرفیت به‌خوبی استفاده شود تا اهداف ستاد محقق شود و مردم نتیجه کار را ببینند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: با توجه به دستورالعمل جدید هرچند وقت یک‌بار بازدید و نظارت میدانی از ستادهای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان‌ها خواهیم داشت و نکات لازم را در اختیار آن‌ها قرار بدهیم تا بتوانیم با همدلی کار بیشتری را انجام دهیم.

وی افزود: در دستورالعمل ستاد امربه‌معروف، امام‌جمعه هر شهر به‌عنوان رئیس ستاد و اعضای این ستاد نیز متشکل از فرماندار، مدیر آموزش‌وپرورش، رئیس اداره اطلاعات، رئیس یکی از دانشگاه‌ها، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت و معدن، تبلیغات اسلامی، نماینده یا نمایندگان شهرستان، دادستان، رئیس دادگستری، نمایندگانی از حوزه علمیه خواهران و برادران، خبرنگار صداوسیما و فرماندهان انتظامی و سپاه هر شهرستان هستند و دبیر جلسه نیز توسط امام‌جمعه تعیین می‌شود.

ابوحمزه با بیان اینکه جلسات باید به‌صورت ماهانه برگزار شوند؛ عنوان کرد: ستادها باید 3 محور را مدنظر قرار دهند که شامل اقدامات انجام‌شده در ماه گذشته، برنامه‌های ماه آینده و بررسی موانع و مشکلات به وجود آمده درراه رسیدن به اهداف برنامه‌های تصویب‌شده است.

وی بیان داشت: در جلسات بهتر است برای کیفیت‌بخشی بیشتر، خود اعضای اصلی حضور یابند و از انجام کارهای آماری و صوری پرهیز شد؛ چون مهم انجام کار است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در سال جاری دو اولویت مهم تبیین و پیاده‌سازی شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل که از طرف رهبر معظم انقلاب اعلام‌شده است در دستور کار قرار دارد و این مهم باید به‌صورت جدی مدنظر ستادها قرار بگیرد.

وی افزود: اولویت مهم دیگر نیز فعال‌سازی مساجد در جهت جذب بیشتر جوانان به این کانون فرهنگی است چون همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند مسجد سنگر است و ما نیز باید در راستای فعال شدن مساجد تلاش و اقدام کنیم.

ابوحمزه با اشاره به نزدیک شدن به ایام ماه‌های محرم و صفر گفت: در این ایام باید به موضوع عبرت‌های عاشورا توجه ویژه‌ای شود و در کنار آن به اخلاق و درس‌های عاشورا نیز توجه کنیم که در این زمینه می‌توان از بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد عبرت‌های عاشورا استفاده کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن