Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی پیشرفت 8 درصدی عملیات اجرایی سد گرین نهاوند

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان خبر داد:
پیشرفت 8 درصدی عملیات اجرایی سد گرین نهاوند

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان همدان گفت: عملیات اجرایی سد گرین نهاوند تاکنون هشت درصد پیشرفت فیزیکی داشته و از سال آینده تکمیل این سد به منظور تامین آب با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد. 

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان، مهندس مرتضی عزالدین اظهار داشت: سیاست دولت بر این است که ابتدا طرح های بالای 80 درصد را در کشور تکمیل کند، به این دلیل نیز در یک تا دو سال گذشته میزان اعتبارات طرح هایی مانند سد گرین کاهش یافته است و این طرح پیشرفت فیزیکی چندانی نداشته است.

وی ادامه داد: امیدواریم در سال آینده با تکمیل سد کلان، سرابی و شنجور در استان اعتبارات به سمت تکمیل سد گرین نهاوند سوق داده شود.

عزالدین تصریح کرد: این سد دارای موافقت نامه و ردیف اجرایی سالانه بوده و یکی از طرح های مهم آبرسانی در استان است که با تکمیل آن نیاز آبی شهرستان نهاوند و روستاهای این شهرستان برطرف خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان همدان اظهار کرد: تاکنون 150 میلیارد ریال برای ساخت این سد هزینه شده و تکمیل نهایی آن نیازمند دو هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار است.

عزالدین گفت: هم اکنون پنج سد در استان همدان در حال ساخت است که سد کلان دارای 98 درصد رشد فیزیکی،سد سرابی دارای 95 درصد پیشرفت فیزیکی ، سد شنجور دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی، سد نعمت آباد دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی و سد گرین نیز دارای هشت درصد پیشرفت فیزیکی است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن