Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث ۲۹۴ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان همدان کشف شد

۲۹۴ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان همدان کشف شد

جانشین انتظامی استان همدان گفت: طی ۱۰ ماهه امسال ۲۹۴ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان همدان کشف و ضبط شده که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار رضا زارعی گفت: طی ۱۰ ماهه امسال ۶۸۱ هزار دستگاه لوازم خانگی قاچاق کشف شده که ۱۵ برابر نسبت به سال گذشته میزان کشفیات لوازم خانگی رشد داشته است.

او گفت: یک هزار و ۱۴۲ متهم مرتبط با قاچاق کالا در ۱۰ ماهه امسال دستگیر و یک هزار و ۱۸۶ پرونده قاچاق کالا در این مدت زمان تشکیل شده است.

جانشین انتظامی استان همدان همچنین تاکید کرد: ۱۰۰ هزار دستگاه لوازم خانگی قاچاق به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال در استان همدان کشف و ضبط شد.

سردار زارعی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی و کنترل مسیر‌های ارتباطی این استان به پنج دستگاه خودرو فاقد مجوز مشکوک شده و به رانندگان آن‌ها دستور ایست می‌دهند که در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۰۰ هزار دستگاه لوازم خانگی قاچاق به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال کشف و ضبط کنند.

او با بیان اینکه عمده کالا‌های کشف شده شامل ظروف کریستال، انواع لامپ، قاشق و چنگال است، گفت: به همین منظور پنج متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن