Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث افزایش ۸۸ درصدی تردد درون شهری همدان

افزایش ۸۸ درصدی تردد درون شهری همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از افزایش ۸۸ درصدی تردد درون شهری همدان خبر داد و گفت: میزان تصادفات درون شهری کاهش دو درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار سلمان امیری در جلسه راهبری وضعیت تصادفات استان همدان، با اشاره به اینکه استان همدان ۱.۲ درصد از وسعت کل کشور را شامل می‌شود، اظهار کرد: ۶۸ هزار و ۹۶۷ راننده حرفه‌ای، ۷۰ هزار دانشجو، ۲۸۷ هزار دانش آموز و ۵۰۰ هزار کارمند در استان همدان وجود دارد. 

وی با بیان اینکه در ناوگان حمل و نقل استان ۲۵۶ هزار خودروی سواری، ۲۹۴ دستگاه اتوبوس، ۳۹۴۲ تاکسی و ۱۲۹۷ مینی بوس وجود دارد، تصریح کرد: در مجموع ۳۵۱ هزار و ۳۴۵ انواع خودرو در همدان شماره گذاری شده و امسال با رشد شش درصدی شماره گذاری در استان مواجه بودیم. 

امیری حضور در صحنه و تهیه کروکی در محل تصادف را از وظایف پلیس دانست و اظهار کرد: ناایمن بودن خودروها و ناکافی بودن پل عابر پیاده، ناکافی بودن مراکز درمانی و به ویژه تروما از مهمترین عوامل تصادفات محسوب می‌شود. 

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه در سال‌جاری دو فقره پل در همدان افتتاح شد، بیان کرد: در همدان با فقدان کمربندی روبرو بودیم که امیدواریم به زودی شاهد اتمام این پروژه باشیم.

وی با بیان اینکه عمده زمان تصادفات از ساعت ۱۲ تا ۲۰ است و بیشترین تصادف از ۱۶ تا ۲۰ اتفاق می‌افتد، مطرح کرد: ۷۹ فقره نقطه حادثه خیز در همدان شناسایی شده و عمده تصادفات در شهر همدان در بلوار مطهری، بلوار نجفی، بلوار امام، شهرک مدنی، بلوار سردار همدانی و بعثت است. 

امیری با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۹ هزار و ۴۰۰ جلد گواهینامه در سطح استان صادر شده است، اظهار کرد: در مقایسه با سال قبل ۲۵ درصد افزایش تردد برون شهری و ۱۹۰ میلیون تردد در استان ثبت شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن