Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث جاده گنجنامه - تویسرکان مسدود شد

جاده گنجنامه - تویسرکان مسدود شد

رییس پلیس راه استان همدان گفت: جاده کوهستانی و سخت گذر گنجنامه - تویسرکان به علت نداشتن ایمنی لازم به منظور تردد خودروها در فصل زمستان از امروز /دوشنبه/ مسدود شد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ علی فکری اظهار داشت: عوامل راهداری با ریختن خاک و قرار دادن نیوجرسی جاده گنجنامه به سمت تویسرکان را مسدود کرد و ساکنان روستاهای واقع در این مسیر امکان تردد به سمت همدان را نخواهند داشت.

وی اضافه کرد: این جاده پر پیچ و خم به علت عرض باریک، مسدود شدن کامل آن در زمان ریزش برف، نبود امکان بازگشایی مسیر و امداد رسانی به در راه ماندگان و مصدومان سوانح رانندگی همه ساله در ماه پایانی پاییز مسدود و در آستانه نوروز بازگشایی می شود.

رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: همچنین امکان ریزش بهمن یا ریزش سنگ از کوه همچنین خروج خودروهای عبوری از مسیر اصلی و سقوط در دره به علت لغزندگی این جاده زیاد است بنابراین پلیس به منظور پیشگیری از بروز هر گونه حادثه ای این مسیر را مسدود کرده است.

سرهنگ فکری اظهار داشت: رانندگان و مسافرانی که قصد عزیمت از این مسیر به تویسرکان را دارند از این پس باید از مسیر جایگزین همدان - جوکار برای عزیمت به این شهرستان استفاده کنند.

وی گفت: مسیر گنجنامه (تاریکدره) - تویسرکان یکی از مسیرهای پر پیچ و خم با منظره و چشم اندازی زیبا است که مسافران و گردشگران این مسیر را برای عزیمت استفاده می کنند.

سرهنگ فکری افزود: همچنین رانندگان و ساکنان این مناطق با توجه به پایین آمدن زمان سفر در صورت استفاده از این جاده میانبر، فصل گرم سال از این جاده برای عزیمت به تویسرکان و بالعکس به همدان استفاده می کنند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن