Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث قاتل طلافروش همدانی در مسیر فرار یک جوان 20 ساله را به قتل رساند

قاتل طلافروش همدانی در مسیر فرار یک جوان 20 ساله را به قتل رساند

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان یک سارق مسلح طلافروشی که در همدان و هرمزگان مرتکب دو فقره قتل شده بود در بندرعباس دستگیر شد.

به گزارش "همدان نیوز"، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی دریافت گزارش یک فقره سرقت مسلحانه منجر به قتل صاحب طلا فروشی در همدان و متواری شدن قاتل، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار غلامرضا جعفری افزود: کارشناسان پلیس آگاهی به منظور شناسایی و دستگیری قاتل متواری با تشکیل یک اکیپ تخصصی موضوع را دنبال کردند که با بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی در نهایت با همکاری ماموران اعزامی پلیس آگاهی استان همدان ، هویت اصلی قاتل را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس اگاهی استان و حضور نماینده واجا، شامگاه یک شنبه ششم آذرماه مخفیگاه متهم در یکی از محلات بندرعباس شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره اگاهی استان منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: در بازرسی دقیق از مخفیگاه قاتل 285 گرم طلای سرقتی ، یک قبضه اسلحه کلت کمری و دو تیر فشنگ جنگی کشف شد.

سردار جعفری تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی به یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی و قتل صاحب مغازه در شهرستان همدان و در کمال نا باوری به یک قتل دیگر در شهرستان حاجی آباد در مسیر فرار اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی جهت بررسی صحت و سقم قتل دوم وبا حضور متهم و نماینده قضائی به شهرستان حاجی آباد اعزام و با راهنمایی های متهم در کمترین زمان جسد جوان 20 ساله را در باغات روستای در رودی کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: قاتل علت و انگیزه قتل دوم خود در شهرستان حاجی آباد را در گیری با مقتول برای تصاحب طلاهای مسروقه عنوان کرد که متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن