Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث سرقت تابلوهای ایمنی زمینه ای برای افزایش بروز سوانح رانندگی در همدان

سرقت تابلوهای ایمنی زمینه ای برای افزایش بروز سوانح رانندگی در همدان

جانشین پلیس راه همدان معتقد است که افزایش میزان سرقت تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در جاده های اصلی و فرعی این استان زمینه ای برای افزایش بروز سوانح رانندگی است.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ ارسلان سرمدی اظهار داشت: بالا بودن قیمت آلیاژ به کار رفته در ساخت تابلوهای ایمنی، موجب رغبت متخلفان برای سرقت این قبیل تابلوهای هشداری و اخطاری شده است.

وی اضافه کرد: افراد متخلف شب هنگام با استفاده از یکسری تجهیزات اقدام به باز کردن یا کندن تابلوهای ایمنی کرده غافل از اینکه این تابلوها برای راهنمایی رانندگان عبوری از مسیرهای شریانی نصب شده است.

جانشین پلیس راه استان همدان ادامه داد: سرقت تابلوهای ایمنی بیشتر در مسیرهای فرعی رخ داده و سارقان از خلوتی راه و تاریکی شب برای این کار نادرست بهره می گیرند در حالیکه چنانچه خودرویی به علت نبود تابلو ایمنی از مسیر اصلی منحرف و سرنشینان ان جان خود را از دست بدهند فرد سارق در قبال خون آنها مسئول است.

سرهنگ سرمدی بیان کرد: هم اینک سرقت هایی را در مسیر یوسف آباد به اسدآباد یا محروهای فرعی قهاوند شاهد هستیم و برخی مواقع ماموران کلانتری ها حین گشت زنی خودرویی، سارقان را شناسایی، دستگیر و تحویل مرجع قضایی می دهند.

وی درباره قطعی روشنایی گردنه اسدآباد نیز گفت: روشنایی بخش کوتاهی از این مسیر به علت سرقت کابل قطع شده بود که به همت مسئولان در حال راه اندازی است.

وی ادامه داد: وضعیت روشنایی معابر برون شهری این استان مطلوب بوده است و بیشتر جاده هایی که نیاز به روشنایی دارند هم اینک مجهز هستند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن