Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث سانحه رانندگی در همدان ۲ کشته برجا گذاشت

سانحه رانندگی در همدان ۲ کشته برجا گذاشت

رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با گاردریل در آزاد راه همدان - ساوه، ۲ نفر فوت و یک کودک به شدت مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ علی فکری افزود: خودروی ال ۹۰ با چهار سرنشین بزرگسال و ۲ کودک از مشهد به مقصد کربلا در حال تردد بود که روز گذشته در نزدیکی جهان آباد با گاردریل برخورد و دچار سانحه شد.

وی اضافه کرد: در این سانحه رانندگی یک زوج جوان در دم جان باختند و یک کودک هم مجروح و توسط خودروهای امدادی به مرکز درمانی منتقل شد.

رییس پلیس راه استان همدان عامل بروز این تصادف را خستگی و خواب آلودگی راننده عنوان کرد و گفت: با وجود تاکید فراوان پلیس به یک ربع استراحت پس از هر ۲ ساعت رانندگی اما همچنان بیشتر رانندگان به این توصیه بی توجه بوده و برای رسیدن به مقصد عجله می کنند.

سرهنگ فکری اظهار داشت: حجم ترافیک در جاده های برون شهری و منتهی به مرزهای غربی کشور به علت نزدیک شدن به اربعین حسینی به شدت افزایش یافته است.

وی بیان کرد: تردد در حالت خستگی و خواب آلودگی، تجاوز از سرعت مطمئنه و مجاز و انحراف به چپ عمده علت بروز سوانح رانندگی در این استان است.

رییس پلیس راه استان همدان گفت: همچنین در سانحه دیگری خودروی پژو پارک در فرعی کبودرآهنگ و نزدیک منطقه کوهین واژگون شد که سرنشین جلو خودرو فوت و یک کودک هم در این سانحه مجروح شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن