Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث توقیف ۱۱ خودرو در همدان به دلیل دور دور

توقیف ۱۱ خودرو در همدان به دلیل دور دور

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از توقیف ۱۱ خودرو در این شهرستان به دلیل دوردور خبر داد و گفت: طرح برخورد با دوردور خودروها (حرکات نمایشی) از شب گذشته در این شهرستان آغاز شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ فرخ جمالی با بیان اینکه رانندگان متخلف نیز به مرجع قضایی معرفی شدند افزود: رانندگانی که تخلف آنها توسط دوربین یا ماموران راهور ثبت شده باشد، در سیستم پلیس به عنوان خودروی دارای شکایت ثبت شده و در کمترین زمان خودروی آنها نیز توقیف و راننده متخلف به مرجع قضایی معرفی می شود.

وی اظهار داشت: در اجرای این طرح ۲ تیم نامحسوس اقدام به گشت زنی در بلوارها و شناسایی خودروهای مختل می کند سپس وسیله نقلیه متوقف و راهی پارکینگ می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان خاطرنشان کرد: تعدادی از ماشین بازها با تغییر در ارکان خودرو از جمله کف خواب کردن وسیله نقلیه و استفاده از بوق و اگزوزهای نامتعارف، شبانه اقدام به دور زدن در بلوارها می‌کنند.

سرهنگ جمالی اضافه کرد: تردد با سرعت و سبقت غیرمجاز و لایی کشیدن خودروها سبب سلب آرامش از ساکنان در این مناطق و افزایش بروز سوانح و تصادفات ناگوار نیز شده است.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان گفت: به تازگی یک دستگاه سواری ۲۰۶ به علت تردد با سرعت بالا در بلوار بعثت دچار سانحه شده که ۲ سرنشین این وسیله نقلیه به مرکز درمانی منتقل شدند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن