Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث آغاز برخورد با خودروهای دارای پلاک ناخوانا در همدان

آغاز برخورد با خودروهای دارای پلاک ناخوانا در همدان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از آغاز طرح اعمال قانون رانندگان وسایل نقلیه دارای پلاک ناخوانا و مخدوش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ فرخ جمالی افزود: بارندگی های اخیر موجب گل آلود شدن پلاک خودرو شده به گونه ای که امکان دیدن شماره های وسیله نقلیه و ثبت آن در صورت ارتکاب تخلف برای پلیس مقدور نیست.
وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی پس از مشاهده این قبیل وسایل نقلیه ابتدا به راننده برای تمیز کردن پلاک هشدار داده و در صورت تکرار، خودروهای متخلف را به مبلغ ۶۰ هزار تومان جریمه می کند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان تاکید کرد: در صورت بروز سانحه رانندگی، ایجاد مزاحمت و ناامنی، شناسایی و ردیابی خودروهای دارای پلاک مخدوش، ناخوانا و کثیف دشوار و در مواردی ناممکن است بنابراین پلیس در صورت رویت این قبیل خودروها آنها را جریمه و راننده را مکلف به تمیز کردن پلاک می کند.
وی اظهار داشت: در بارش برف اخیر یکی از دغدغه های پلیس راهور افزایش میزان تصادفات در داخل کوچه پس کوچه ها بود چرا که عدم پاکسازی برف موجود در کوچه ها و یخ بستن سطح آن موجب لغزندگی و برخورد خودروها با یکدیگر شده بود./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن