Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث 85 درصد تصادفات جاده‌ای همدان مربوط به خودروهای بومی است

85 درصد تصادفات جاده‌ای همدان مربوط به خودروهای بومی است

رئیس پلیس راه استان همدان با اعلام اینکه ۸۵ درصد تصادفات فوتی و جرحی در جاده‌های همدان مربوط به بومی‌های استان است، گفت: علاوه بر این در سال گذشته ۶۰ درصد از کل تصادفات مربوط به بومیان بوده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ رضا عزیزی با بیان اینکه بیشترین افزایش تصادفات مربوط به شهرستان‌‎های نهاوند و کبودراهنگ است، از افزایش ۵ درصدی تصادفات در جاده‌های استان در هفت ماهه سال جاری خبر داد.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در پی بارندگی روز گذشته مشکل خاصی در جاده‌های استان نداشتیم، خاطرنشان کرد: بارش باران دیروز بعد از فروکش کردن ترافیک اتفاق افتاد و تنها یک واژگونی خودرو در محور کبوداهنگ به سوباشی رخ داد که چهار مجروح داشت.
عزیزی در ادامه بیان کرد: به دلیل نبود بارندگی در ماه‌های اخیر سطح جاده‌ها انباشته از گازوئیل، روغن و سایر قطعات ریز خودرو و... است بنابراین سطح جاده‌ها بر اثر بارندگی لغزنده شده و احتمال واژگونی، خروج از جاده و برخورد رخ به رخ خودروها افزایش می‌یابد.
رئیس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: بنابراین توصیه می‌شود هموطنان در صورت امکان در یک ساعت نخست بارندگی در جاده‌ها تردد نکنند و اگر ناچار بودند با سرعت مطمئنه برانند.  
وی در پایان تصریح کرد: عمده مشکل حوادث جاده‌ای استان همدان مربوط به تقاطعات فرعی و اصلی به خصوص در جاده‌های روستایی و همچنین سرعت‌های غیر مجاز بومیان است که همواره حوادث ناگواری را رقم می‌زند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن