Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث موتورسیکلت ۴۷ همدانی را به کام مرگ کشاند

موتورسیکلت ۴۷ همدانی را به کام مرگ کشاند

 رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۴۷ راکب موتورسیکلت در همدان فوت کردند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ رضا عزیزی با بیان اینکه متأسفانه هیچ یک از این موتورسواران گواهینامه نداشتند، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰۰ موتورسوار نیز دچار جراحت بالا شدند که نشان می‌دهد فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه در درصد کمی از همدانی‌ها پایین است و از مقررات راهنمایی و رانندگی آگاهی ندارند.
وی با اشاره به اینکه جمعه گذشته برخورد یک دستگاه سواری پراید با تریلر در محور همدان-ملایر در حوالی ازندریان منجر به مرگ راننده ۴۳ ساله خوردوی سواری شد، افزود: متأسفانه تصادفات جاده‌ای در همدان رو به افزایش است و از ابتدای مهرماه تاکنون هشت فقره تصادف در جاده‌های استان اتفاق افتاده است.
عزیزی ادامه داد: از این ۸ فقره تصادف، دو تصادف مربوط به خودروهای غیر بومی بود که یکی بر اثر حادثه و دیگری مربوط به قاچاقچیان کالا است و شش تصادف دیگر خودروهای بومی استان همدان بودند.
وی با اشاره به اینکه در سال ۹۸، ۶۷ نفر در جاده‌های استان کشته شدند و عمدتا غیربومی بودند، مطرح کرد: در سال جاری بیشتر فوتی‌ها بومی استان هستند و این نشان می‌دهد متأسفانه همدانی‌ها پایبند به مقررات راهنمایی و رانندگی نیستند.
رئیس پلیس راه استان همدان خاطرنشان کرد: سهل انگاری رانندگان در جاده علاوه بر اینکه جان آنها را با خطر مواجه می‌کند باعث خطرآفرین بودن برای دیگر هموطنان نیز می‌شود و حوادث غیرقابل جبرانی را رقم می‌زند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن