Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث محدودیت‌های ترافیکی اربعین در همدان اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی اربعین در همدان اعلام شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از اعمال برخی محدودیت های ترافیکی همزمان با اربعین حسینی(ع) در مسیرهای منتهی به میدان اصلی شهر همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ فرخ جمالی اظهار داشت: با توجه به برگزاری آیین پیاده روی «جاماندگان اربعین حسینی» در شهر همدان، محدودیت های ترافیکی ویژه ای از ساعت ۱۰ صبح فردا(دوشنبه) در مسیر خیابان مهدیه به سمت میدان امام خمینی(ره)، میدان باباطاهر، میدان امام حسین (ع) و منطقه دره مرادبیگ به سمت مرکز شهر اعمال می شود.
وی افزود: اعمال محدودیت های ترافیکی در این معابر لحظه ای است و نیروهای پلیس راهور با استقرار در این مسیر کار برقراری نظم به منظور تسهیل تردد و روان سازی ترافیک را انجام می دهند که البته در صورت ضرورت و نیاز احتمال انسداد مقطعی مسیرهای یاد شده همزمان با برگزاری مراسم نیز وجود دارد.
به گفته وی، برهمین اساس هرگونه توقف خودرو همزمان با برگزاری آیین پیاده روی در حاشیه مسیرهای اعلام شده ممنوع است و تردد خودروها در این مسیرهای چهارگانه نیز با حضور نیروهای پلیس راهور و برنامه ریزی مناسب به منظور پیشگیری از بروز هرگونه ترافیک و مشکل در تردد خودروها و شرکت کنندگان در مراسم انجام خواهد شد. 
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان تصریح کرد: محدودیت های تردد در معابر اعلام شده با هدف ایجاد شرایط مطلوب ترافیکی برای برگزاری آیین پیاده روی جادماندگان اربعین و همچنین تسهیل تردد در محورهای پیرامونی این آیین، اعمال می شود.
آیین نمادین پیاده روی اربعین، فردا(دوشنبه) در مسیرهای چهارگانه شهر همدان برگزار می‌شود.
برهمین اساس، آیین پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی(ع) ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه از چهار مبدا میدان امام حسین(ع)، میدان باباطاهر، دره مراد بیگ و گلزار شهدای گمنان بوستان مردم ب سمت میدان امام خمینی(ره) شهر همدان برگزار خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن