Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث تلاش بیش از ۱۲ هزار پلیس برای تامین امنیت انتخابات در همدان

تلاش بیش از ۱۲ هزار پلیس برای تامین امنیت انتخابات در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید بر اینکه پلیس در آمادگی کامل قرار دارد گفت: فرایند اخذ رای از اولین دقایق صبح تاکنون در این استان بدون هیچگونه مشکل امنیتی در جریان است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سردار سلمان امیری در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون هیچ گونه مشکل امنیتی گزارش نشده است و همه نیروها در آمادگی کامل قرار دارند و امید می رود پلیس ماموریت خود را با موفقیت انجام دهد.
وی افزود: تمهیدات انتظامی و ترافیکی ویژه انتخابات از سوی پلیس استان برنامه ریزی و اجرا شده و در این ماموریت بیش از ۱۲ هزار تن از نیروهای پلیس در استان به منظور تامین امنیت شعبه های اخذ رای و حفاظت از صندوق ها به کار گرفته شدند.
فرمانده انتظامی استان همدان حضور پرشور مردم در انتخابات را نقطه عطفی در تاریخ انتخابات و سرنوشت ملت ایران دانست و اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در نقاط مختلف کشور از ساعات اولیه با حضور در شعبه های اخذ رای، حماسه ای بزرگ را در تاریخ انتخابات خلق کردند.
سردار امیری افزود: این حضور حماسی مردم از اول صبح ، خلق حماسه ای جدید در لبیک به فرمایشات رهبری فرزانه انقلاب و نقطه عطف دیگری در تاریخ انتخابات و سرنوشت ملت خوب و شریف کشورمان باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن