Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف هفت میلیاردی پارچه قاچاق در همدان

کشف هفت میلیاردی پارچه قاچاق در همدان

فرمانده انتظامي استان همدان از توقيف يک دستگاه خودرو سمند حامل 128 طاقه پارچه خارجي به ارزش بيش از 7ميليارد ريال در شهرستان اسدآباد خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سردار سلمان امیری در اين رابطه بيان داشت: روزگذشته ماموران دايره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي شهرستان اسدآباد با همکاري عوامل پليس اطلاعات وامنيت، پليس پيشگيري و همچنين پاسگاه انتظامي"جنت آباد" به منظور اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا وارز، با گشت زني و استقرار ايست و بازرسي مقطعي به صورت هماهنگ در محور بخش"چهاردولي" به اسدآباد به کنترل خودروهاي عبوري پرداختند.

وي افزود: ماموران در حین اجراي طرح به يک دستگاه خودرو سمند حامل بار مظنون شدند و با انجام اقدامات خاص پليسي پس از هماهنگي با مراجع قضائي آن را توقيف کردند.
فرمانده انتظامي استان افزود: در نتيجه بازرسي از خودرو تعداد128 طاقه پارچه خارجي به رنگ هاي مختلف کشف وخودرو نيز به پارکينگ منتقل شد.
وی در ادامه بیان داشت: با اشاره به متواري شدن راننده قبل از رسيدن ماموران با استفاده از تاريکي شب، تلاش ماموران پلیس جهت دستگیری متهم ادامه دارد.
این مقام ارشد انتظامی در خاتمه با اشاره به ارزش محموله مکشوفه که بنا به نظر کارشناسان بالغ بر7ميليارد ريال برآوردشده است، يادآور شد: در اين راستا پرونده تشکيل و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي ارسال شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن