Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگیری ۸۲ معتاد متجاهر در همدان

دستگیری ۸۲ معتاد متجاهر در همدان

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از اجراي 2 طرح پاکسازي سطح شهر همدان ازوجود خرده فروشان و معتادان متجاهر از آغاز هفته جاري و دستگيري تعداد 82 نفر معتاد متجاهر و 6 نفر توزيع کننده و کشف بيش از يک کيلو گرم انواع مواد مخدر خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ محمد تقي حاجيلويي در تشريح اين خبر گفت: از آنجائي که يکي از دغدغه ها و مطالبه مردمي در حوزه امنيت اجتماعي، جمع آوري معتادان متجاهر و پاکسازي اماکن عمومي و خيابان ها از لوث وجودي اين دسته از افراد مي باشد و برابر سوابق موجود، بخشي از جرائم خرد مانند سرقت ها و .. توسط آنها صورت می گیرد ، پليس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاري فرماندهي انتظامي شهرستان همدان، اقدام به اجراي 2 طرح پاکسازي و دستگيري معتادان متجاهر و خرده فروشان در سطح شهر همدان از آغاز هفته جاري کرد.
وی افزود: در راستاي اجرای اين طرح ها تعداد 6 نفر توزيع کننده مواد مخدر با مقدار يک کيلوگرم ترياک و 11 گرم هروئين و 8 گرم انواع موادکشف و تعداد 82 نفر معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوري که پس از غربالگري تحويل مراکز ماده 16 شدند.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان در پايان بيان داشت: جمع آوري معتادان متجاهر به عنوان يک اولويت ماموريتي در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد که در اين راستا توفيقات قابل توجهي حاصل شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن