Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث سارقان منازل همدان به دام پلیس افتادند

سارقان منازل همدان به دام پلیس افتادند

جانشین انتظامی استان همدان از کشف 25 فقره سرقت و دستگیری 2 سارق خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ رضا زارعی در تشريح اين خبر گفت: به دنبال افزايش وقوع سرقت محتويات داخل خودرو در سطح شهر همدان، در ابتدا جزئيات سرقت ها و شيوه و شگرد سارقان توسط ماموران پلیس آگاهی استان بررسي و اقدامات گسترده اي پيرامون شناسايي و دستگيري آنان صورت گرفت.
وی افزود: برابر خبر واصله مبني بر اين که يكي از سارقان حرفه اي و سابقه دار مجددا در امر سرقت داخل خودرو فعاليت می کند، متهم به صورت شبانه روزي تحت نظر قرار گرفت و مشخص شد وي به اتفاق یکی از دوستانش دائمأ در سطح شهر در مکان هاي کم تردد پس از انتخاب سوژه خود در فرصت مناسب اقدام به سرقت محتويات داخل خودرو مي کند.
سرهنگ زارعی بیان کرد: با توجه به محرز شدن جرم ،كارآگاهان با همکاري کارکنان تجسس کلانتري 19 در يک عمليات از پيش تعيين شده نامبرده را در منزلش دستگير و در بازرسي از آن، اموالي از قبيل: ضبط و پخش، آچار آلات، جک ، مدارک و...  کشف شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از انتقال متهم به پليس آگاهي نامبرده در بازجویي هاي اوليه گفت، به دليل داشتن اعتياد شديد به مواد مخدر و جهت تأمين هزينه مصرف آن با همدستي يكي از دوستانش که داراي سابقه کيفري و اعتياد مي باشد در سطح شهر همدان اقدام به 25 فقره سرقت محتويات داخل خودرو کرده اند.
سرهنگ زارعی بیان کرد:  با بکارگیری شگردهای پلیسی همدست متهم نیز دستگیر، کليه محل هاي سرقت بازسازي، مالباختگان شناسايي و هر 2 نفر با قرار صادره روانه زندان شدند.
جانشین انتظامی استان همدان در پايان گفت: داخل خودرو محل مناسبي براي نگهداري اموال قيمتي و مدارك نمي باشد لذا مالكان و رانندگان از نگهداري اين قبيل از اموال و مدارك در داخل خودرو جدا خودداري کنند./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن