Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث باند جعل معاینه فنی در همدان متلاشی شد

باند جعل معاینه فنی در همدان متلاشی شد

رئيس پليس آگاهي استان همدان از انهدام باند جعل صدور معاينه فني خودرو و دستگيري جاعل و همدستان وی خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ علي اسدبيگي در تشريح اين خبر گفت : در پي اعلام مركز تعويض پلاك استان، مبني بر عدم وجود سابقه معاينه فني در سيستم تعویض پلاک ،خودروهای مدل پایین دارای کارت معاینه فنی مراجعه کننده به این مرکز ، مراتب به صورت ويژه در دستور كار کاراگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي قرار گرفت.
وی بیان داشت: مالكان خودروها به پليس آگاهي احضار و از آنها تحقيق به عمل آمد كه با اعتراف به استفاده از سند مجعول اعلام داشتند 3 نفر با هويت هاي معلوم با دريافت 250 هزار تومان اقدام به تهيه ي معاينه فني براي آنان کرده اند.
رئيس پليس آگاهي استان افزود: پس از اخذ اظهارات استفاده کنندگان اسناد مجعول و جمع آوري ادله و مستندات در نهايت 3 نفر متهم در يك عمليات منسجم و ضربتي دستگير که جهت انجام تحقيقات به پليس آگاهي استان منتقل شدند.
سرهنگ اسد بیگی گفت: متهمان به بزه انتسابي  اعتراف و گفتند شخصي ناشناس با ما تماس و اعلام داشتند معاينه فني را جعل مي كنند و از ما خواست تا رابط او در همدان شويم كه ما هم قبول كرديم.
وی افزود:در نهايت پس از انجام اقدامات پيچيده ي پليسي، مخفيگاه جاعل در يكي از شهر هاي مركزي كشور شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه وي به همراه 2 زن كه از همكاران او بودند دستگير و به پليس آگاهي همدان دلالت داده شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان مبنی بر جعل اسناد معاینه فنی و ارسال به سایر استان ها بیان داشت: هر 6 متهم با قرار صادره از طريق مرجع قضائي روانه زندان مركزي همدان شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن