Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف ۱۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات مشترک پلیس همدان و تهران

کشف ۱۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات مشترک پلیس همدان و تهران

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف محل دپوي 170 هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات مشترک پلیس همدان و تهران بزرگ در باقر شهر خبرداد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و دريافت اخبار واصله مبني بر دپوی فرآورده هاي نفتي،بررسي موضوع  را  به طور ویژه در دستور کارخود قرار دادند.
وي افزود: با بررسی و تحقیقات ماموران این پلیس، محل دپوي سوخت در منطقه "باقر شهر" تهران بزرگ شناسايي شد و تحت کنترل قرار گرفت.
سردار امیری بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی قضائی ، با همکاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توانستند در یک عملیات غافلگیرانه 4نفر از متهمان را در محل دستگیر و مقدار 170هزار ليتر گازوئیل قاچاق را کشف کنند.
فرمانده انتظامي استان همدان با اشاره به ارزش ده میلیاردی این دپو برابر نظر کارشناسان و اعتراف متهمان به جرم قاچاق فرآورده های نفتی گفت: در اين عمليات، 4 متهم دستگیر و پس از تشکيل پرونده، تحويل مراجع قضائي شدند.
این مقام ارشد انتظامی در استان بیان داشت: پلیس با تمام توان و براساس قانون با قاچاقچیان و مخلان نظم اقتصادی جامعه، برخورد خواهد کرد./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن