Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث تصادف در همدان دو کشته به جای گذاشت

تصادف در همدان دو کشته به جای گذاشت

رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با تریلر در سه کیلومتری بعد از صالح آباد به سمت قروه سنندج ۲ سرنشین پراید جان باختند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ رضا عزیزی اظهار داشت: ساعت ۲۳ شب گذشته یک دستگاه سواری پراید به علت حرکت خلاف جهت در مسیر صالح آباد با تریلر که از همدان به سمت قروه در حال تردد بود برخورد کرده و منجر به مرگ هر ۲ سرنشین این وسیله نقلیه شد.
وی اضافه کرد: یکی از عوامل بروز سوانح فوتی که این روزها نیز رو به افزایش است حرکت خلاف جهت خودروها و رعایت نکردن حق تقدم هنگام ورود از فرعی به اصلی است.
رییس پلیس راه استان همدان افزود: به منظور پیشگیری از بروز سوانح فوتی، دوربرگردان های آنتنی حذف شده و دوربرگردان ها در مسافت بالا از ورودی مسیر فرعی به اصلی ایجاد شده است.
وی ادامه داد: برخی رانندگان هنگام ورود از فرعی به اصلی برای ورود به لاین برگشت برای اینکه مسافتی را به منظور دور زدن نپیمایند خلاف جهت وسایل نقلیه در قسمت شانه خاکی و گاهی مواقع از سطح آسفالت حرکت کرده و در نزدیکترین دوربرگردان اصلاح مسیر می‌کنند.
سرهنگ عزیزی بیان کرد: همچنین شماری از رانندگان هنگام ورود از فرعی به اصلی حق تقدم را رعایت نکرده و عامل بروز سوانح رانندگی می شوند.
وی گفت: روز گذشته در سانحه دیگری که در جوکار- تویسرکان رخ داد بر اثر واژگونی سواری پراید سرنشین این وسیله نقلیه جان خود را از دست داد که طبق بررسی پلیس، این سرنشین از کمربند ایمنی استفاده نکرده بود.
رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: استفاده همه سرنشینان خودرو از کمربند ایمنی هنگام تردد در جاده های برون شهری الزامی است اما برخی از سرنشینان هنگام رسیدن به پلیس راه اقدام به بستن کمربند ایمنی می کنند.
سرهنگ عزیزی اضافه کرد: با توجه به بارش باران هم اینک بسیاری از جاده های برون شهری این استان خیس و لغزنده است و شب گذشته به علت ریزش برف در ارتفاعات، تردد از سه گردنه همه کسی، اسدآباد و سوباشی بدون زنجیرچرخ امکان پذیر نبود./ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن