Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث توقیف سه دستگاه خودرو با ۱۶ کیلوگرم تریاک و شیشه در همدان

توقیف سه دستگاه خودرو با ۱۶ کیلوگرم تریاک و شیشه در همدان

فرمانده انتظامي استان همدان از کشف 16 کيلو گرم مواد مخدر ترياک و 3 کيلوگرم مواد روان گردان شيشه در دو عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با دستگيري 3 نفر و توقيف 3 دستگاه خودرو سبک خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سردار سلمان اميري در تشريح اين خبر گفت: در عمليات اول، با تلاش هاي اطلاعاتي چند ماهه پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روي يک باند قاچاق و توزيع مواد مخدر از نوع ترياک مشخص شد، باند مذکور با شيوه و شگرد هاي پيچيده اقدام به انتقال مواد مخدر از استان هاي غربي به استان همدان می کند.
وی افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتي ايجاد شده در يک عمليات مشترک پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و انتظامي شهرستان بهار خودرو قاچاقچیان شناسايي و در بازرسي از آن، 16 کيلو گرم ترياک کشف و 2 متهم در اين خصوص دستگير و 2 دستگاه خودرو سواري نيز توقيف شد.
سردار امیری بیان کرد: در عمليات دوم با تلاش هاي اطلاعاتي یک باند قاچاقچيان مواد روان گردان شيشه که قصد انتقال از استان هاي مرکزي کشور به همدان را داشت شناسايي و با توجه به اشراف اطلاعاتي ايجاد شده ، کارکنان پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در يک اقدام عملياتي و به موقع خودرو آن ها را در ورودي شهر همدان متوقف کردند که در بازرسي از آن، 3 کيلو گرم مواد روانگردان شيشه کشف و يک متهم دستگير و يک دستگاه خودرو سواري نيز توقيف شد.
فرمانده انتظامي استان همدان در پايان بيان داشت: اشراف و تعامل اطلاعاتي، عملياتي دو رويکرد موثر در سطح ناجا است که ظرفيت هاي گسترده اي را براي مبارزه با پديده شوم مواد مخدر ايجاد مي کند و فرماندهي انتظامي استان همدان از اين ظرفيت نهايت بهره را مي برد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن