Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف خودروی سرقتی در ملایر ۳۰ دقیقه پس از سرقت

کشف خودروی سرقتی در ملایر ۳۰ دقیقه پس از سرقت

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از کشف خودروي سواري مسروقه ، 30 دقيقه پس از وقوع سرقت در ملاير خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز" ، سرهنگ محمد باقر سلگي با اعلام اين خبر ،بيان داشت : به دنبال اعلام وقوع يک فقره سرقت خودروي سواري پرايد در ساعت 03:30 بامداد ، بلافاصله طرح مهار اجرا و ماموران گشت کلانتري 13 موفق مي شوند اين خودروي ربوده شده را مشاهده و تعقيب کنند .
اين مقام مسئول در ادامه سخنان خود ، افزود: بلافاصله با بکارگيري شگردهاي پليس و در يک اقدام ضربتي اين خودرو توسط ماموران اين يگان متوقف و يک نفر سارق دستگير مي شود .
سرهنگ سلگي در ادامه اظهار داشت: با تشکيل پرونده ، متهم به همراه اموال مسروقه مکشوفه داخل خودرو با تشکيل پرونده اي تحويل مراجع قضائي شد .
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير در خاتمه برخي توصيه هاي انتظامي اجتماعي پليس را به منظور جلوگيري از سرقت اتومبيل و قطعات و لوازم داخل خودرو به شرح ذيل به شهروندان اطلاع رساني کرد .
1- خودرو را در پاركينگ عمومي و يا در مرکز شعاع ديد خود پارک کرده و از قرار دادن اشياي قيمتي و يا کيف دستي بر روي صندلي و صندوق عقب خودداري شود.
2- از نگهداري مدارک شناسايي در خودرو خودداري شود.
3- بايد وسيله نقليه خود را به سيستم دزدگير مجهز کرده و براي پارک آن از پارکينگ استفاده شود.
4- به هنگام خروج از بانک نسبت به اطراف خود هوشيار بوده و دقت لازم را داشته باشيد.
5- در صورتي که پس از اخذ وجه از بانک يا به همراه داشتن اشياي قيمتي، با پنچري خودرو مواجه شديد قبل از هرگونه اقدام، اموال خود را در داخل خودرو قرار داده و درب ها را قفل کنيد؛ چرا که احتمال عمدي بودن اين اتفاق وجود دارد.
6- بايد خودرو در مکان پرنور و در ديد خودتان پارک شود و اشياي قيمتي و علي الخصوص وجه نقد درون آن قرار داده نشود.
7- هنگام پارک خودرو در خيابان، آن را زير نظر داشته باشيد و مرتب به آن سرکشي کنيد، افزود: هنگام خروج از قفل بودن درب ها و بالا بودن شيشه ها مطمئن شده و از گذاشتن کيف بر روي صندلي خودداري کنيد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن