Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث محدودیت‌های ترافیکی در همدان از صبح شنبه

محدودیت‌های ترافیکی در همدان از صبح شنبه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و جلوگیری از تردد هایی که از قبل ممنوع اعلام شده، ممنوعیت های تردد در استان اعمال می شود و خودروهای دارای پلاک بومی حق خروج از شهر و خودروهای دارای پلاک غیر بومی حق ورود به شهرهای استان را نخواهند داشت.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ علی فکری گفت: اعمال محدوديت ها در سه مبدا ورودي تقاطع بابك،پل غدير (سه راهي فرهنگيان) وبلوار سيد جمال الدين اسدآبادي اجرایی می شود.
وی افزود:با عنايت به دستورالعمل واصله از ابتداي شروع طرح و از تاريخ 99/09/01 نسبت به محدود نمودن ورود و خروج هاي خودرو ها در مبادي ورودي، عوامل پليس راهور با خودرو هاي غير مجاز با توجه به قرمز بودن وضعيت شهر همدان برخورد شده و این خودروها  مبلغ 10میلیون ريال جريمه خواهند شد.
فکری ادامه داد: ممنوعيت هاي موجود به صورت 24 ساعته بوده و در تمام ساعات شبانه روز و تا پايان اعلام طرح كه منوط به تصميمات ستاد ملي مبارزه با كرونا مي باشد اين طرح با قوت اجرا خواهد شد.
وی بیان داشت:پليس راهور از تجهيزات الكترونيكي جهت برخورد با پلاك هاي غير بومي استفاده خواهند کرد.
رییس پلیس راهور استان اظهار داشت:اين طرح به صورت شهر به شهر بوده و ورود ساير پلاك هاي شهرستان هاي همدان امكان تردد در داخل شهر همدان و بالعكس را نخواهند داشت.
فکری در خاتمه افزود:تردد خودرو هاي باري، عمومي و مسافربري بلامانع خواهد بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن