Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف ۱۲ فقره سرقت در همدان

کشف ۱۲ فقره سرقت در همدان

رئيس پليس آگاهي استان همدان از شناسايي و دستگيري باند سارقان غير بومي منزل و کشف 12 فقره سرقت منزل خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ علي اسد بيگي در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در مناطقی از شهر همدان و سرقت اموالی از قبيل طلاجات، وجه نقد، تلويزيون، لپ تاپ ، گوشي ، تابلو فرش و ساير وسايل با ارزش در ساعات ابتدايي شب و پس از اطمينان از خالي بودن منازل از سکنه، شناسايي و دستگيري سارقان در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی همچنین بررسی دوربین های محل های سرقت، تصوير 3 سارق به دست آمد که در استعلامات صورت گرفته هویت آنان شناسايي و با دستگيری یكي از سارقان در تهران،  2 همدست وي به صورت همزمان در استان همدان دستگير شدند.
اين مقام انتظامي بیان کرد: متهمان در تحقيقات فنی و با عنايت به دلائل و مدارك مستند، به 12 فقره سرقت منزل اعتراف کردند و اظهار داشتند اموال مسروقه را به افرادي با هويت نامعلوم فروخته اند.
رئيس پليس آگاهي استان همدان در پايان با اشاره به این که پرونده به دادسرا ارسال و متهمان با صدور قرار قانوني روانه زندان شدند، گفت: بنابر نظر كارشناسان و كارآگاهان مبارزه با سرقت استفاده از پايش تصويري با كيفيت و قفل هاي فيزيكي استاندارد (نرده و قفل) مهمترين و موثرترين راه پيشگيري از سرقت منزل است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن