Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث سرقت تجهیزات مخابراتی در همدان توسط پیمانکار خارجی

سرقت تجهیزات مخابراتی در همدان توسط پیمانکار خارجی

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: پیمانکار اخراجی شرکت ایرانسل به واسطه سرقت تجهیزات مخابراتی به دست ماموران کلانتری ۱۹ شهرک فرهنگیان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ جمشید باقری اظهار داشت: ماموران کلانتری حین گشت زنی به فردی که در حال دست کاری و سرقت باطری دکل مخابراتی بود مشکوک شده و متهم با دیدن ماموران از محل متواری شد.
وی اضافه کرد: متهم به دنبال انجام یکسری کارهای فنی و پلیسی شناسایی، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد و در اظهاراتش خود را به عنوان پیمانکار اخراجی شرکت ایرانسل معرفی کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان با بیان اینکه این سارق غیربومی است افزود: متهم در بازجویی ها به پنج فقره سرقت باطری دکل ایرانسل در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کرد.
سرهنگ باقری ادامه داد: در بازرسی از محل اختفای وی لباس پیمانکاری شرکت ایرانسل، ابزار آلات سرقت و باطری های مسروقه کشف و ضبط شد.
وی گفت: متهم همچنین در بازجویی ها عنوان کرد که با همدستی دوستان قدیمی فعال در شرکت ایرانسل اقدام به تخریب در و قطع کردن سنسور در ورودی به سمت بازرسی ها و سرقت آنها می کرد که حین جابجایی باطری‌ها توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن