Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث باند کلاهبرداران خودرو به دام پلیس افتادند

باند کلاهبرداران خودرو به دام پلیس افتادند

فرمانده انتظامی استان همدان از شناسايي و دستگيري باند کلاهبرداران فروش خودرو به ارزش 15 ميليارد ريال در اين استان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشريح اين خبر گفت: در پي ارجاع تعدادي پرونده كلاهبرداري به پليس آگاهي همدان مبني بر اين كه فردي 36 ساله فعال در بازار صنعتي همدان با همدستي چند نفر با تبليغ فروش خودرو پايين تر از قيمت دولتي، فرم هايي تهيه و خود را به عنوان نماينده شرکت هاي فروش خودرو معرفي و از بازار پر التهاب خودرو سوء استفاده و مبلغ هنگفتي از مالباختگان دريافت کرده و متعهد شدند ظرف مدت 45 روز خودرو ها را تحويل ثبت نام كنندگان دهند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وي افزود: در تحقیقات ماموران مشخص شد، 15 نفر مالباخته مجموعا مبلغ تقريبي 15 ميليارد ريال به متهم پرداخت و نامبرده با تغيير مکان و خاموش کردن تلفن همراه متواري شده است.
سردار کامرانی صالح ادامه داد: با دعوت از كليه مالباختگان و تحقيقات در كليه محل هاي تردد و سكونت متهم و با تعامل و استعلام هاي به عمل آمده، محل اختفاي وی شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه دستگير و به پليس آگاهي همدان منتقل شد.
این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: این فرد در تحقيقات فنی به انجام کلاهبرداري با همدستي 2 نفر ديگر اعتراف کرد که با هماهنگي قضائي همدستان وی نيز دستگير و با قرار قانوني مناسب روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی استان در پايان گفت: هموطنان عزيز باید قبل از انجام هر نوع معامله اي از معتبر بودن شركت اطمينان حاصل نمايند و به طمع سود بیشتر وارد معامله نشوند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن