Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث اخلال ۲۴۷ میلیاردی در نظام اقتصادی همدان

اخلال ۲۴۷ میلیاردی در نظام اقتصادی همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف یک فقره اخلال در نظام اقتصادی 247 میلیاردی در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح از کشف یک فقره اخلال در نظام اقتصادی ۲۴۷ میلیاردی در همدان خبر داد و گفت: در پی اعلام شکایت سازمان بازرسی استان مبنی بر ثبت سفارش در یکی از بانک ها توسط یک شرکت بازرگانی که در حوزه واردات و صادرات انواع مواد غذایی فعالیت داشته و پس از اخذ ارز دولتی اقدام به خروج ارز از کشور کرده بدین ترتیب، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.
وی افزود: پس از کسب اطلاعات لازم در مورد شرکت و اعزام ماموران به آدرس های اعلامی مشخص شد که این شرکت پس از چند ماه فعالیت، تعطیل شده است.
سردار کامرانی صالح بیان کرد: پس از استعلام از بانک میزان ارز دریافتی معلوم و مشخص شد که ارزهای مذکور طی حواله هایی از طریق صرافی به حساب شخصی در یکی از کشورهای همسایه واریز شده و هیچ گونه کالایی نیز وارد نشده است.
این مقام انتظامی در ادامه اظهار کرد: با پیگیری های به عمل آمده حساب شخص مورد نظر مسدود و پس از شناسایی محل سکونت وی، نامبرده در یک عملیات ضربتی توسط پلیس دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی استان در خاتمه افزود: پس از کارشناسی پرونده میزان اخلال در نظام اقتصادی توسط این فرد ۲۴۷ میلیارد ریال اعلام شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن