Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث انهدام باند سارقان باغات در همدان

انهدام باند سارقان باغات در همدان

رئيس پليس آگاهي استان همدان از شناسايي و دستگيري باند سارقان اماکن و باغات و اعتراف به 7 فقره سرقت در اين استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ كارآگاه علي اسد بيگي در تشريح اين خبر گفت : در پي وقوع چند فقره سرقت خانه باغات اطراف شهر همدان، شناسايي و دستگيري سارقان در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی، ماموران به يک دستگاه خودرو سواري رانا که در حوالي باغات مذکور پارک شده بود مشکوک شدند.

سرهنگ كارآگاه اسد بيگي بیان کرد: با زير نظر قرار دادن این خودرو مشاهده مي شود شخصي در حال جابجايي مقداري وسايل از جمله کفکش و ظروف فلزي و غيره مي باشدکه نامبرده دستگير و در بازرسي از خودروي وي، تعدادي وسايل شامل پيک نيک، چاي ساز و غيره کشف و متهم به پليس آگاهي منتقل می شود.

این مقام انتظامی افزود: متهم در بازجویی های فنی و تخصص، به 7 فقره سرقت با همدستي 2 نفر از دوستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی همدستان سارق نيز دستگير شدند.

رئيس پليس آگاهي استان همدان در پايان گفت: کليه محل هاي سرقت با راهنمايي متهمان تاييد، شاکیان و متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن