Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف بیش از 92 کيلو گرم ترياک در همدان

کشف بیش از 92 کيلو گرم ترياک در همدان

فرمانده انتظامي استان همدان از کشف 92 کيلو و 500 گرم ترياک با لفافه در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و کارکنان انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامراني صالح در تشريح اين خبر گفت: در عمليات اول، با تلاش هاي اطلاعاتي چند ماهه پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روي يک باند قاچاق و توزيع مواد مخدر مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان هاي جنوبي به استان هاي غربي کشور مي کند.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتي ايجاد شده در يک عمليات مشترک پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاري عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان چهار محال و بختياري، خودرو متهمان در ورودي این استان شناسايي و در بازرسي از آن،92 کيلو و500 گرم ترياک با لفافه کشف و 2 متهم دستگير و يک دستگاه خودرو سواري توقيف شد.

فرمانده انتظامي استان در پايان بيان داشت: اشراف و تعامل اطلاعاتي ، عملياتي دو رويکرد موثر در سطح ناجا است که ظرفيت هاي گسترده اي را براي مبارزه با پديده شوم مواد مخدر ايجاد مي کند و فرماندهي انتظامي استان همدان از اين ظرفيت نهايت بهره را مي برد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن