Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف 4 فقره سرقت و دستگيري سارق در همدان

کشف 4 فقره سرقت و دستگيري سارق در همدان

فرمانده انتظامي شهرستان همدان ازدستگيري سارق باغات توسط ماموران کلانتري 17"مريانج" و کشف 4 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ جمشيد باقري در تشريح اين خبر گفت : اکيپ گشت کلانتري 17 در حين گشت زني ، يک نفر سارق را دستگير و به مقر انتظامي انتقال دادند.

وي افزود : پس از انتقال متهم به کلانتري و بررسي دقيق موضوع توسط عوامل تجسس و بازبيني فيلم هاي سرقت مشخص شد که سارق ده روز قبل از زندان آزاد شده ودراين چند روز، 4فقره سرقت انجام داده که با راهنمايي وي، ازمحل هاي سرقت بازبيني و مالباختگان نيز به کلانتري دعوت شدند .

سرهنگ باقري بيان داشت : با باز جويي هاي فني وپليسي، سارق اعتراف کرد که اموال را به سرقت برده است ودرمنزلش نگهداري مي کند .فرمانده شهرستان مرکز استان افزود : دراين خصوص پرونده ای تشکيل و با هماهنگي قضايي متهم به همراه پرونده دراختيار پليس آگاهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان با اشاره به مطالبه به حق مردم عزيز شهرستان براي برخورد مقتدرانه پليس با سارقان و مجرمان و تقدير از تعامل خوب مردم با پليس ، از مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن