Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث جریمه 500 هزار تومانی 300 راننده در همدان/ 19 خودرو توقیف شد

جریمه 500 هزار تومانی 300 راننده در همدان/ 19 خودرو توقیف شد

فرمانده انتظامی استان همدان از اعمال قانون 300 راننده متخلف از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط تیم های گشتی پلیس راه و توقیف 19 خودرو خبرداد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار کامرانی صالح گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 21 فروردین ماه جاری ادامه دارد و با متخلفان مانند روز های قبل برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به این که این طرح در 21 نقطه از محورهای مواصلاتی استان در حال اجرا است، گفت: از رانندگان عزیز در خواست می کنیم که از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند وبه توصیه های پلیس توجه کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: از دیگر اقدامات پلیس در این راستا عودت یک هزار و 670 دستگاه خودرو به مبداء خود و ممانعت از ورود و یا خروج آنها بوده است.

وی با اشاره به کاهش 44 درصدی ترددها در ایام نوروز در همدان، گفت: خوشبختانه مردم عزیز همکاری خوبی با پلیس داشته اند و از سفرهای نوروزی خودداری و در منزل مانده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به کاهش 64 درصدی جان باختگان تصادفات در استان همدان در ایام نوروز، گفت:خوشبختانه در نوروز امسال شاهد کاهش 66 درصدی تصادفات از جمله تصادفات فوتی،جرحی وخسارتی نیز در سطح استان هستیم.

رئیس پلیس استان همدان در خاتمه غلبه بر کرونا و مهار و کنترل این بیماری را نیازمند مشارکت جمعی آحاد مختلف مردم دانست و گفت: تا زمانی که عموم شهروندان، مسئولان را در اجرای طرح های مقابله ای همراهی نکنند نمی توان کار خاصی از پیش برد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن