Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث باند مواد مخدر در همدان منهدم شد

باند مواد مخدر در همدان منهدم شد

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 50 کیلو گرم انواع مواد مخدر طی 24 ساعت گذشته در راستای طرح مبارزه با موادمخدر در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح گفت: طرح تشدید عملیات مبارزه با عناصر تهیه و توزیع موادمخدر طی 24 ساعت گذشته با بسیج کلیه امکانات و نیروهای پلیس مبارزه با موادمخدر به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی هدف از اجرای این طرح را ناامن کردن محیط برای قاچاقچیان موادمخدر عنوان کرد و گفت: با تلاش ماموران در این عملیات 34 کیلوگرم تریاک ،14 کیلو هروئین و 2 کیلو شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی همدان تصریح کرد: در همین راستا 3 خودرو توقیف و 7نفر از عناصر تهیه و توزیع موادمخدر دستگیر شدند.

سردار کامرانی صالح با تاکید بر اینکه همدان جولانگاه قاچاقچیان مواد مخدر نخواهد بود، اظهار داشت: اولویت ماموریت های پلیس، برخورد با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر است.

سردار کامرانی صالح در ادامه با قدردانی از مردم عزیز استان به خاطر همکاری با پلیس ومراعات در شب چهارشنبه پایان سال گفت:بحمدالله با توجه به شرایط خاصی که به خاطر بیماری کرونا در استان حاکم بود شهروندان نیز در این شب رعایت کردند و به همین خاطر ما کمترین آسیب را در چهارشنبه پایان سال داشتیم

فرمانده انتظامی استان در خاتمه با توجه به شیوع بیماری کرونا گفت: از همه شهروندان عزیز همدانی درخواست می کنیم با توجه به شرایط خاصی که وجود دارد در شب جمعه آخر سال از حضور در آرامستان ها و قبور خودداری کنند تا شاهد مشکل خاصی نباشیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن