Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کمک‌رسانی سریع به حادثه نفتکش‌ها در همدان

کمک‌رسانی سریع به حادثه نفتکش‌ها در همدان

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: با شدت یافتن بارش برف در هفته گذشته و کاهش شدید دمای هوا در محورهای مواصلاتی استان همدان، امکان بروز حوادث رانندگی نیز شدت گرفت و لغزندگی جاده عامل رخداد حادثه برای نفتکش های سوخت رسان شد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط‌عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی با اعلام این خبر گفت: هفته سوم بهمن ماه جاری، دو دستگاه نفتکش حاوی بنزین یورو۴ که از مبدا انبار نفت اراک بارگیری کرده بودند در محور ملایر – نهاوند به دلیل لغرندگی جاده و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه، در فاصله زمانی کم، یکی پس از دیگری در میان بارش برف و کولاک شدید واژگون شدند.

وی افزود: با اطلاع‌یابی از حادثه برای دو دستگاه نفتکش تیم‌هایی از خدمات مهندسی، hse و حمل و نقل منطقه بلافاصله در محل حاضر شده و عملیات هماهنگی تثبیت کامیون در موضع امن را آغاز و سپس فرآورده مخزن نفتکش واژگون شده را توسط دستگاه پمپ ضد انفجار (که پیشتر توسط کارکنان واحد خدمات مهندسی منطقه همدان مونتاژ شده بود) به مخزن نفتکش اعزامی انتقال دادند.
وی همچنین تصریح کرد: کمک به نفتکش های حادثه دیده در محورهای استان از تعهدات این منطقه در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت بوده و از طرفی اقدام سریع در این مواقع، مانع از بروز خسارت جانی و تبعات زیست محیطی می شود.
مدیر منطقه همدان گفت خوشبختانه این حوادث خسارت جانی در پی نداشته و جمع آوری عمده فرآورده خارج شده از مخازن نفتکش ها با ایمن سازی شرایط با موفقیت انجام شد.
حمیدرضا کریمی، رئیس اچ اس ای منطقه نیز با اشاره به هماهنگی و اقدام مشترک تیم های عامل، اظهار داشت: به محض اطلاع از وقوع سانحه، مسئولین امر در اداره راهداری، خدمات ایمنی و آتش نشانی و پلیس راهور در جریان قرار گرفته و خوشبختانه با همکاری و تعامل، اقدام لازم انجام شد که شایسته قدردانی است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن