Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث پلیس با نصب تبلیغات در خودرها برخورد می‌کند

پلیس با نصب تبلیغات در خودرها برخورد می‌کند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با اشاره به تبلیغات کاندیدهای انتخاباتی، نصب هرگونه برچسب، نوشته و عکس را در داخل خودرو ممنوع اعلام کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ علی فکری با اعلام این خبر اظهار کرد: خط قرمز پلیس راهنمایی و رانندگی، قانون است که طبق آن نصب هر نوع نوشته و برچسب در حوزه انتخابات و دیگر مباحث غیرقانونی است.
وی با اشاره به تبلیغات کارناوال در معابر ادامه داد: این تبلیغات تنها با مجوز و هماهنگی فرمانداری باید انجام شود که قطعا  هیچ یک از آنها مجوزی دریافت نکرده‌اند گرچه که تا کنون برخوردی صورت نگرفته است.
سرهنگ فکری تصریح کرد: هر یک از کارناوال‌هایی که بدون مجوز موجب سدمعبر در خیابان‌ها شود با برخورد قانونی پلیس مواجه و به مراجع قضایی ارجاع داده خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: راننده‌ی خودروهایی که اقدام به نصب عکس و برچسب کرده بودند، تا کنون با تذکر پلیس آنها را برداشته و برخورد قانونی صورت نگرفته است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان در پایان افزود: پلیس راهور در صورت مشاهده هر گونه تخلف در خودروها مبنی بر نصب تبلیغات قطعا برخورد قانونی و لازم را انجام خواهد داد‌‌./ همدان‌آنلاین

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن