Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث باند قاچاق با 180 کیلو تریاک در همدان منهدم شد

باند قاچاق با 180 کیلو تریاک در همدان منهدم شد

 

 

 

فرمانده انتظامي استان همدان از کشف 180 کيلو گرم ترياک در يک عمليات ضربتي از قاچاقچيان مواد مخدر در پوشش کالای قاچاق خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار  بخشعلی کامراني صالح در تشريح اين خبر گفت: در پي انجام اقدامات اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان بر روي يک باند قاچاق مواد مخدر ، مشخص شد که اعضای این باند قصد دارند یک محموله مواد مخدر تریاک را از استان هاي جنوبي کشور به همدان منتقل کنند.

وی افزود: با اقدام به موقع و هوشمندانه ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و همکاري پليس مبارزه با مواد مخدر البرز ، خودرو آنها شناسایي و در يک عمليات ضربتي در شهر همدان متوقف و مورد بازرسي قرار گرفت .

سردار کامرانی صالح بیان داشت: در بازرسی از این خودور 180 کيلو گرم ترياک که به طور ماهرانه اي در زير کالاي قاچاق جاسازي شده بود، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در اين رابطه 2 متهم دستگير ، 2 دستگاه خودرو توقیف و  9 دستگاه پرينتر ، 80 عدد عروسک ، 31 عدد سوئيچ قطع کننده برق صنعتي و 10 عدد مودم قاچاق نيز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه بيان داشت : اشراف اطلاعاتي و عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر، عرصه را بر قاچاقچيان در سطح استان همدان تنگ کرده است و عمليات موصوف نمونه اي از توانمندي این پليس در همدان است.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن