Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف 300 کيلو ترياک در عمليات مشترک پليس همدان و خوزستان

کشف 300 کيلو ترياک در عمليات مشترک پليس همدان و خوزستان

فرمانده انتظامي استان همدان از کشف 300 کيلو ترياک با لفافه در عمليات مشترک پليس مبارزه با مواد مخدر همدان و خوزستان و دستگیری 2 قاچاقچی خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامراني صالح در تشريح اين خبر گفت: با تلاش هاي اطلاعاتي چند ماهه پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روي يک باند قاچاق و توزيع مواد مخدر مشخص شد، این باند قصد انتقال مواد مخدر از استان هاي شرقي و جنوب شرقي به استان هاي غربي را دارد.

وی افزود: در یک عملیات مشترک با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان، این باند متلاشي و 300 کيلوگرم ترياک با لفافه کشف، 2 متهم دستگير و 3 دستگاه خودرو توقيف شد.

فرمانده انتظامي استان همدان در پايان گفت: گسترش اشراف اطلاعاتي و تشديد مبارزه و برخورد با توزيع كنندگان مواد مخدر و تلاش در جهت پيشگيري از اعتياد از اولويت هاي پليس مبارزه با مواد مخدر است.
کشف بيش از هشت کيلوگرم مواد مخدر صنعتي در همدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان نیز از کشف 7 کيلو و 840 گرم شيشه و 220 گرم هروئين در عمليات مشترک پليس مبارزه با مواد مخدر استان و يگان امداد انتظامي شهرستان همدان خبر داد.

سرهنگ هادی قزوینه ای در تشريح اين خبر گفت: با تلاش هاي اطلاعاتي چند ماهه پليس مبارزه با مواد مخدر استان بر روي يک باند قاچاق و توزيع مواد مخدر مشخص شد، این باند قصد انتقال مواد مخدر به استان همدان را دارد.

وی افزود: در يک تعامل اطلاعاتي و عملياتي هدفمند و هوشمندانه با يگان امداد انتظامي شهرستان همدان منزل نامبردگان شناسایي و در بازرسي از آن، 7 کيلو و 840 گرم روان گردان شيشه و 220 گرم مخدر هروئين کشف و 4 قاچاقچي دستگير و پس از تشکيل پرونده تحويل مقام قضائي شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پايان بيان داشت: اشراف اطلاعاتي با روحيه جهادي و پرسنل خدوم انتظامي باعث شده که قاچاقچيان مواد مخدر نتوانند به راحتي به اهداف شوم و پليد خود برسند.

 

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن