Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث تماس 19 هزار شهروند با مرکز نظارت همگانی پلیس در همدان

تماس 19 هزار شهروند با مرکز نظارت همگانی پلیس در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان در حاشیه ملاقات مردمی با شهروندان از تماس 19 هزار شهروند با مرکز نظارت همگانی پلیس در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی در این جلسه که نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان نیز حضور داشتند با اشاره به رویکرد جامعه محوری پلیس در سال های اخیر ، رسیدگی به مشکلات انتظامی شهروندان در سامانه نظارت همگانی پلیس را گامی موثر در راستای تحقق پلیس پاسخگو و رویکرد اجتماعی پلیس دانست.

وی با اشاره به اینکه شهروندان از طریق تلفن 197 می توانند پیشنهادات ، انتقادات ، تقدیر و تشکر خود از عملکرد پلیس در ماموریت ها را اطلاع رسانی کنند گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 19 هزار تماس تلفنی شهروندان با مر کز 197 پلیس استان برقرار شده است.

سردار کامرانی صالح بیان داشت : مسئولان انتظامی استان به صورت یک هفته در میان با حضور در این مرکز به صورت چهره به چهره ضمن استماع مشکلات شهروندان اقدامات لازم در راستای رفع آنان را در دستور کار خود قرار می دهند.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون آمار تقدیر و رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس استان 33 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است که این موضوع گام مهمی در خدمت رسانی به شهروندان تلقی می شود و از شهروندان به خاطر تعامل و همکاری با پلیس استان تقدیر می کنیم و انتظار داریم تا این روند رشد بیشتری در آینده داشته باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن