Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث امدادرسانی هلال‌احمر همدان به 174 نفر از مجروحان تصادفات

امدادرسانی هلال‌احمر همدان به 174 نفر از مجروحان تصادفات

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: از 13 تا 29 مهرماه امسال به ۱۷۴ تن در سوانح رانندگی همدان امداد رسانی شد که ۶۰ تن از مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش "همدان نیوز"، بهروز کارخانه‌ای با بیان اینکه ۱۳ هزار و ۶۶۵ زائر اربعین در پایگاه‌های این جمعیت اسکان اضطراری شدند، اظهار داشت: بیشترین میزان اسکان زائران مربوط به پایگاه‌های هلال‌احمر اسدآباد با پنج هزار و ۳۱۴ زائر و شهرستان همدان با چهار هزار و ۸۲۸ مسافر است.

وی افزود: همچنین شهرستان نهاوند با اسکان یک هزار و ۴۲۰ زائر، کبودراهنگ یک هزار و ۲۳۴ و ملایر با ۶۰۰ زائر در راه مانده در رتبه های بعدی قرار دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان یادآوری کرد: تمامی پایگاه های امداد جاده ای این استان پیش از آغاز پیاده روی اربعین به امکانات گرمایشی و امکانات مورد نیاز تجهیز شدند.

کارخانه‌ای بیان کرد: در طرح اربعین تیم‌های هلال احمر به ۲۳۰ مصدوم امداد رسانی کردند که ۷۴ تن از مصدومان به علت شرایط نامطلوب جسمی به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: تیم های عملیاتی هلال احمر در ۱۴۱ ماموریت، آمبولانس ها در ۷۶ ماموریت و خودروهای نجات تیپ یک و ۲ در ۹ ماموریت امدادی حضور یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان درباره سهم سوانح رانندگی از ماموریت های معاونت امداد و نجات هلال احمر توضیح داد: نیروهای این جمعیت در صحنه ۶۰ سانحه رانندگی شامل ۳۵ واژگونی، هفت مورد انحراف از مسیر اصلی و ۱۸ مورد سایر سوانح رانندگی حضور یافتند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن