Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث راکب موتور سرقتی در تصادف جان باخت/ کشف شش دستگاه موتورسیکلت سرقتی در همدان

راکب موتور سرقتی در تصادف جان باخت/ کشف شش دستگاه موتورسیکلت سرقتی در همدان

رئيس پليس آگاهي استان همدان از شناسايي و دستگيري سارق و كشف 6 دستگاه موتورسيكلت در اين استان خبر داد .

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ رضا زارعي در تشريح اين خبر گفت: در پي افزايش وقوع سرقت هاي موتورسيکلت در خيابانهاي شهر همدان در طول چند ماه اخير ، موضوع به صورت ويژه در دستور کار كارآگاهان مبارزه با سرقت اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: با تجزيه و تحليل سرقت ها و بازبيني تصاوير دوربين هاي مدار بسته در سطح معابر و تحقيفات از منابع محلي مشخص شد ، فرد سارق از ساکنين یکی از روستاهاي شهرستان همدان مي باشد .

سرهنگ زارعی بیان داشت: در پی وقوع یک فقره تصادف موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون در بخش شراء از توابع شهرستان همدان که منجر به فوت راکب آن شد ، در تحقیقات فنی پلیس پیرامون موضوع مشخص شد که موتورسیکلت تصادفی دارای پلاک مخدوش می باشد.

این مقام مسئول افزود: با بررسی سوابق و مدارک مشخص شد که موتورسیکلت مذکور سرقتی می باشد .

سرهنگ رضا زارعي ادامه داد: با سر نخ بدست آمده و تلاش شبانه روزي كارآگاهان، سارق شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير شد.

وي بيان داشت: در تحقيقات صورت گرفته از متهم، نامبرده به سرقت 6 دستگاه موتورسيکت اعتراف و با راهنمايي وی کليه مالخران شناسايي و موتور سيكلت ها نيز كشف شد.

رئيس پليس آگاهي استان در پايان با تاکید بر مراقبت از اموال و استفاده از تجهیزات ایمنی در حفظ وسایل نقلیه گفت: سارقان، موتور سيكلت هاي مدل بالا و بدون قفل را شناسايي و در فرصت مناسب اقدام به سرقت آن مي کنند.

کشف 2 دستگاه موتور سیکلت سرقتی در شهرک فرهنگیان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان نیز از کشف 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط ماموران کلانتری 14 و 13 خبر داد.

سرهنگ جمشيد باقري در تشريح اين خبر گفت: در ساعت 11 و نيم شب گذشته ماموران گشت کلانتري 13 عين القضات به يک دستگاه موتورسيکلت 125 سي سي با پلاک پوشيده شده که در مقابل درمانگاهی متوقف بود مشکوک شدند.

وی افزود: در بررسی ها و استعلام از سامانه پليس مشخص شد، این موتورسیکلت در روز 18 شهريور از شهرک فرهنگيان به سرقت رفته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: راکب 16 ساله این موتورسیکلت در اظهاراتش گفت، 10 روز قبل يکي از دوستانم که از علاقه من به موتورسيکلت خبر داشت به سراغم آمد و گفت مردي را مي شناسد که قصد دارد يک موتورسيکلت خيلي خوب را به قيمت خيلي ارزان بفروشد؛ وقتي موتورسيکلت را ديدم از شدت ذوق زدگي ديگر همه چيز را فراموش کردم و خيلي زود با فروشنده به توافق رسيدم و موتورسيکلت را بدون هيچ مدرکي و بدون اطلاع و يا مشورت با پدر و مادرم خريدم اما امشب با حضور ماموران متوجه شدم که موتورسيکلتم سرقتي است.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: تلاش براي شناسايي سارق يا سارقان این موتورسيکلت ادامه دارد.

سرهنگ باقری بیان کرد: در ماموریت دیگری و به دنبال شکايت فردي مبنی بر سرقت موتورسیکلت اش از درب منزل بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتري 14 شهداء قرار گرفت.

این مقام مسئول افزود: مالک موتورسيکلت در اظهاراتش گفت،ساعت 9 شب از سر کار به منزل آمدم و چون خسته بودم موتورسيکلت را بدون هيچگونه قفل و تجهيزات ضد سرقت داخل کوچه و جلوي درب منزل پارک کردم تا پس از صرف شام و کمي استراحت بتوانم به داخل حياط بياورم، اما وقتي سراغ موتور آمدم متوجه شدم آن را دزديده اند.

سرهنگ باقری افزود: ماموران با بررسی دوربین های مدار بسته در محل سرانجام توانستند فرد سارق را که داراي سابقه سرقت بود شناسایی و در یک عملیات پلیسی او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی افزود: متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان از شهروندان خواست: وسایل نقليه خود را به قفل و تجهيزات ضد سرقت مجهز کنند تا سارقان را در سرقت اين اموال ناکام گذارند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن