Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث تصادف آزاد راه همدان ـ ساوه دو کشته و چهار مجروح داد

تصادف آزاد راه همدان ـ ساوه دو کشته و چهار مجروح داد

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: در تصادف آزاد راه همدان ـ ساوه ، 2 نفر کشته و 4 نفر مجروح شدند.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ جمشید باقری در تشریح این خبر گفت: بامداد امروز خبر یک فقره تصادف فوتی در آزادراه همدان ـ ساوه به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی قهاوند و سایر تیم های امدادی عازم محل حادثه شدند.

وی افزود: پس از حضور پلیس و بررسی مقدماتی مشخص شد، تصادف بین یک دستگاه سواری ساندرو و یک دستگاه سواری پژو اتفاق افتاده، که در اثر این تصادف متاسفانه یکی از سرنشینان سواری پژو و یکی از سرنشینان سواری رنو ساندرو  فوت و 4 نفر دیگر از رانندگان و سرنشینان هر 2 خودرو مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: برابر نظر کارشناسان پلیس راه، علت وقوع این حادثه تلخ، بی احتیاطی از جانب راننده سواری ساندرو به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه، به کلیه رانندگان توصیه کرد: تا حد امکان از رانندگی در ساعات پایانی شب و اوایل بامداد خودداری کنند و در صورت احساس خواب آلودگی حتما در یک مکان مناسب توقف کرده و پس از استراحت به مسیر خود ادامه دهند.

کشته شدن موتورسوار 74 ساله در سانحه رانندگی

وی همچنین از مرگ یک راکب موتورسیکلت در اثر تصادف با کامیون در محور قهاوند خبر داد.

باقری گفت: در ساعت 8 صبح روز گذشته یک فقره تصادف فوتی در محور قهاوند به کوزره، به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی کوزره عازم محل حادثه شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران و بررسی های مقدماتی مشخص شد، تصادف بین یک دستگاه موتورسیکلت 125 سی سی و یک دستگاه کامیون بنز اتفاق افتاده که در اثر این تصادف متاسفانه راکب موتورسیکلت 74 ساله در دم فوت کرده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: بر اساس نظر کارشناسان تصادفات پلیس راه، علت تامه تصادف«بی احتیاطی از جانب راکب موتورسیکلت به علت عدم رعابت حق تقدم» اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان از راکبین موتورسیکلت خواست تا ضمن استفاده از کلاه ایمنی، با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از جان خود در برابر خطرات و حوادث رانندگی محافظت کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن