Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث سرقت پس از آزادی از زندان/ سارش سابقه‌دار در همدان دستگیر شد

سرقت پس از آزادی از زندان/ سارش سابقه‌دار در همدان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک سارق سابقه دار منزل توسط ماموران کلانتری 19 فرهنگیان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ جمشید باقری در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در یکی از مناطق شهر همدان ماموران واحد تجسس کلانتری 19 فرهنگیان  بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات مقدماتی مشخص شد، هنگامی که شاکی در منزل نبوده اقلامی از قبیل مقداری طلاجات، سه دستگاه تبلت و گوشی تلفن همراه، تعدای البسه و مدارک شناسایی به سرقت رفته است.

سرهنگ باقری بیان کرد:  ماموران در تحقیقات خود سر نخی از دو رقم ابتدای شماره پلاک یک دستگاه سواری پراید به دست آوردند که توسط یکی از همسایگان مشاهده شده بود.

این مقام مسئول ادامه داد: شاهد ماجرا به ماموران گفت، در ساعت 7 صبح وقتی که از منزل بیرون می آمدم فردی را دیدم که مقداری وسایل در دستش بود و از خانه همسایه بیرون آمد و با سواری پراید سفید که فقط توانستم دو رقم ابتدای پلاک و حرف وسط را حفظ کنم متواری شد.

این مقام مسئول گفت: ماموران با بررسی آلبوم متهمان سابقه دار و تحت نظر، متهمی با سوابق متعدد سرقت  که آخرین بار در تیر ماه سال جاری از زندان آزاد شده بود، را شناسایی و در بررسی سیستم شماره گذاری نیز مشخص شد او دارای یک دستگاه سواری پراید سفید با همان شماره پلاک است.

سرهنگ باقری تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی، متهم ساعتی پس از سرقت در منزلش بازداشت و کلیه اموال سرقتی از وی کشف و پس از انتقال به مقر انتظامی توسط شاهد، مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان گفت: متهم با تشکیل پرونده و با دستور قضائی روانه زندان شد و اموال مسروقه تحویل صاحب آن شد.

پلیس سارقان منزل را غافلگیر کرد

رئيس پليس آگاهي استان همدان نیز از دستگیری دو سارق منزل و كشف 10 فقره سرقت در اين استان خبر داد.

سرهنگ رضا زارعي در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع يک فقره سرقت منزل در شهر همدان بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های مقدماتی مشخص شد، سارقان اقلام سنگینی  از جمله : ماشين لباسشويي و تلويزيون را از این منزل سرقت کرده اند.

سرهنگ زارعی بیان کرد: با تحقيقات ميداني و بکارگیری شگردهای پلیسی و پايش تصاوير دوربين هاي مدار بسته اطراف محل سرقت، تصوير سارقان که با کلاه نقابدار اقدام به سرقت مي کردند استخراج و یکی از آنان که به تازگي از زندان آزاد شده بود، شناسايي شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در يك عمليات ضربتي و غافلگيرانه  دستگير و در تحقيقات و بازجویی ها به سرقت از منزل شاکي با همدستي يكي از دوستانش اعتراف کرد.

وي بيان داشت: متهم دوم نيز در یک عمليات اطلاعاتي و پليسي دستگير و در بازرسي بدني از وي، تعدادي کليد و کارت مخصوص باز کردن درب منازل و 3 گرم حشيش کشف و متهمان در تحقيقات تكميلي به 10 فقره سرقت منزل و اماكن خصوصي اعترف کردند.

رئيس پليس آگاهي استان در پايان گفت: کليه محل هاي سرقت تاييد، شاکیان شناسايي و متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن