Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف 30 کيلو گرم ترياک در عمليات مشترک پليس همدان و يزد

کشف 30 کيلو گرم ترياک در عمليات مشترک پليس همدان و يزد

فرمانده انتظامي استان همدان از کشف 30 کيلو گرم ترياک با لفافه در عمليات مشترک پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و يزد و دستگيري يک قاچاقچي خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشريح اين خبر گفت: با تلاش هاي اطلاعاتي چند ماهه پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روي يک باند قاچاق و توزيع مواد مخدر مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان هاي جنوبي به استان هاي مرکزي کشور مي کند.

وی افزود: به منظور جلوگيري از خرد شدن مواد مخدر در يک تعامل اطلاعاتي و عمليات هدفمند و هوشمندانه پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و يزد، خودرو سنگين قاچاقچیان شناسايي و در بازرسي از آن، 30 کيلوگرم تریاک با لفافه کشف و يک متهم دستگير شد.

فرمانده انتظامي استان بيان داشت: اشراف اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر با روحيه جهادي و پرسنل خدوم انتظامي باعث شده که قاچاقچيان مواد مخدر نتوانند به راحتي به اهداف شوم و پليد خود برسند.

جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر در همدان

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان نیز از دستگیری دو قاچاقچي، پنج توزيع کننده خرد فعال و جمع آوری 16 معتاد متجاهر خبر داد.

سرهنگ هادي قزوينه گفت: در راستای اجراي طرح جمع آوري توزيع کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر، در  دو روز گذشته کارکنان پليس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاري فرماندهي انتظامي شهرستان همدان و انجام اقدامات اطلاعاتي در شهر همدان قاچاقچيان و توزيع کنندگان خرد مواد مخدر را شناسایي کردند.

وی افزود: با چند عمليات ضربتي، 2 قاچاقچي که اقدام به انتقال مواد مخدر "گل" از یکی از استان غربی به همدان می کردند و 5 توزيع کننده مواد مخدر دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر آماده به فروش، 2 ترازو و يک عدد پايپ کشف شد.

سرهنگ قزوينه بیان کرد: در اين ماموریت، يک دستگاه خودرو و 3 دستگاه موتور سيکلت توقيف و همچنين 16 معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری و پس از غربالگري تحويل مراکز ماده 15 و 16 شدند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان گفت: برخورد با قاچاقچيان با اشراف اطلاعاتي از رويکرد هاي اصلي پليس بوده و متخلفان بدانند از چنگال قانون نمي توان گريخت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن