Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگيري سارقان داخل خودرو در همدان

دستگيري سارقان داخل خودرو در همدان

فرمانده انتظامي شهرستان از دستگيري باند سارقين داخل خودرو منطقه گنجنامه و عباس آباد شهرهمدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ جمشيد باقري در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در منطقه گنجنامه و عباس آباد و شکايت مالباختگان، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران کلانتري 12 مدرس قرار گرفت.

باقری بیان داشت:در تحقيقات مقدماتي ماموران واحد تجسس کلانتري مشخص شد سارقان با استفاده از تاريکي شب سراغ خودروهاي پارک شده در مسير گنجنامه و عباس آباد رفته و با شکستن شيشه آنها، تمامي اموال باارزش و مدارک داخل خودرو را به سرقت مي بردند.

وی ادامه داد:در ادامه ماموران به سراغ دوربينهاي مداربسته مسيرهاي منتهي به محل سرقت رفته و در بررسي انجام شده، تصوير يکدستگاه سواري پژو 206 سفيد رنگ با سه نفر سرنشين و شماره معلوم بدست آمد که در زمان سرقتهاي انجام شده در همان مسيرها تردد داشت.

باقری گفت:با بدست آمدن اين سرنخ مهم، ماموران در چند اکيپ، به صورت نامحسوس منطقه را چندين شبانه روز تحت مراقبت قرار دادند تا اينکه در ساعت 21 روز دوشنبه (4 شهريور) پژو 206 سفيد توسط ماموران در جاده قديم عباس آباد مشاهده و تحت تعقيب نامحسوس ماموران پليس قرار گرفت.

وی افزود:سارقان که سه مرد جوان بودند و خبر نداشتند زير نظر پليس قرار دارند به يک خودرو سواري تويوتا پرادو نزديک شده و با شکستن شيشه درب عقب شروع به سرقت اموال داخل خودرو کردند که در همين حين ماموران وارد عمل شده و هر سه متهم را در حين ارتکاب جرم دستگير کردند.

این مقام انتظامی گفت:متهمان که فکر نمي کردند دستگير شوند پس از بازداشت به کلانتري منتقل و تحت بازجويي قرار گرفته، آنها ابتدا سعي داشتند منکر سرقتهاي قبلي شوند اما در مواجه با مستندات پليس و تصاوير دوربينهاي مداربسته به ناچار لب به اعتراف گشودند و جمعا به 16 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

وی گفت:در تحقيقات بعدي مشخص شد سارقان با دو دستگاه خودرو به محلهاي سرقت مراجعه مي کردند که ماموران خودرو دوم را نيز پيدا کرده و در بازرسي از هر دو خودرو تعداد زيادي از اموال مسروقه از قبيل ضبط و پخش خودرو، باند و آمپلي فاير، موبايل و پاور، ساعت، عينک آفتابي، مدارک شناسايي و ... کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان گفت: متهمان با دستور قضايي و جهت بررسي و تحقيق بيشتر به دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي منتقل شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن