Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث سارق دوربين‌هاي مداربسته همدان اعتراف کرد

سارق دوربين‌هاي مداربسته همدان اعتراف کرد

فرمانده انتظامي شهرستان همدان از دستگيري سارق دوربين هاي مداربسته و کشف 21 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ جمشيد باقري در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت دوربين مدار بسته در سطح شهر و شکايت مال باختگان، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران  قرار گرفت.

وی افزود: بررسي تصاوير به دست آمده از دوربين هاي مداربسته حاکي از اين بود که سارق با صورتي کاملا پوشيده و غير قابل شناسايي به دوربين‌ها نزديک شده و اقدام به سرقت مي‌کرد که با اين حال ماموران ، دست از تلاش برنداشته و تصاوير وي را در حال سرقت از زواياي مختلف منتشر و در اختيار گشت‌هاي پليس قرار دادند.

سرهنگ باقری بیان داشت: تلاش براي شناسايي متهم ناشناس ادامه داشت تا اينکه ساعت 6 صبح روز گذشته فردي با همان مشخصات در يکي از محلات شهر و در حال سرقت دوربين مداربسته يک مجتمع مسکوني مشاهده شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم که يک مرد 32 ساله است با ديدن ماموران اقدام به فرار کرد که پس از دقايقي دستگير و در بازرسي از کوله پشتي  وی، 5 عدد دوربين مداربسته، يک عدد ترانس تابلوهاي تبليغاتي، 5 عدد لامپ کم مصرف و 10 متر کابل دوربين کشف شد.

وی افزود:متهم توسط پلیس به کلانتري منتقل و تحت بازجويي قرار گرفت و با توجه به این که حين سرقت دستگير شده بود چاره‌اي جز اعتراف نداشت و در مجموع به 21 فقره سرقت دوربين مداربسته از مناطق مختلف شهر همدان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان در خاتمه گفت: متهم پس از تشکيل پرونده به دادسرا معرفي و با دستور قضائي جهت تحقيقات بيشتر به دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي منتقل شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن