Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث كشف یک خودرو با طلاهای سرقتي در رزن

كشف یک خودرو با طلاهای سرقتي در رزن

فرمانده انتظامي شهرستان رزن گفت: ماموران پليس راهور، خودرو سرقتي و 35 گرم طلای مسروقه را در اين شهرستان كشف کردند.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ علي زنگنه در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پی سرقت خودرو سواري پژو 405 در بخش قهاوند شهرستان رزن، دستورات هوشياري در این راستا در دستور كار ماموران انتظامي شهرستان قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران گشت پليس راهور با برنامه ريزي لازم و به کارگيري گشت هاي محسوس و نامحسوس اين خودرو را به صورت بلاصاحب كشف و در بازرسي از آن، 35 گرم طلا به همراه يك دستگاه فريز سنگ بر و مقاديري مواد مخدر و لوازم استعمال آن كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان رزن در پايان خاطر نشان كرد: تحقيقات بيشتر برای دستگيري سارق يا سارقان احتمالي اين خودرو ادامه دارد.

واژگوني تراكتور در رزن يك كشته بر جاي گذاشت

وی همچنین از جان باختن یک نفر در یکی از محورهای روستایی  رزن بر اثر واژگوني يك دستگاه تراكتور خبرداد.

زنگنه در تشريح اين خبر گفت: روز گذشته خبري مبني بر وقوع يك فقره حادثه رانندگي در محور روستايي قوام آباد در شهرستان رزن به ماموران اعلام شد.

وي ادامه داد: ماموران انتظامي بخش سردرود به محل مورد نظر اعزام و مشخص شد در اثر واژگونی يك دستگاه تراكتور در این منطقه روستایی، راننده در دم فوت كرده و کارشناسان، علت وقوع اين حادثه را عدم توانايي راننده در كنترل وسيله نقليه اعلام کرده اند.

فرمانده انتظامي شهرستان رزن در پايان با تاكيد بر رعايت قوانين و مقررات رانندگي، تصريح كرد: با توجه به اين كه اين حادثه در محور روستايي رخ داده است، دهياران و اعضاي شوراي معتمد پليس مي توانند در فرصت هاي مختلف نسبت به رعايت قوانين و تردد ايمن، اطلاع رساني كنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن