Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگیری باند سارقان موتورسيکلت‌هاي گران‌قيمت در همدان

دستگیری باند سارقان موتورسيکلت‌هاي گران‌قيمت در همدان

رئيس پليس آگاهي استان از شناسايي و دستگیری باند سارقان موتورسيکلت هاي گران قيمت و كشف 7 دستگاه موتورسيكلت در اين استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ رضا زارعي در تشريح اين خبر گفت : در پي افزايش وقوع سرقت هاي موتورسيکلت در معابر شهر همدان در طول يک ماه اخير موضوع به صورت ويژه در دستور کار كارآگاهان مبارزه با سرقت پليس اگاهی قرار گرفت.

وي افزود: با انجام تحقیقات میدانی، بکارگیری شگردهای خاص پلیسی و بازبيني تصاوير دوربين هاي مدار بسته در معابر مشخص شد، سارقان غير بومي و از ساکنان يكي از شهرستان های همجوار مي باشند.

سرهنگ زارعي ادامه داد: در بررسی های بعدی معلوم شد سارقان در ساعات پاياني روز به همراه يک دستگاه خودرو سواري پرايد برای سرقت به شهر همدان مراجعه و پس از پرسه زني در مناطق خلوت و کم تردد نسبت به شناسايي موتور سيکلت هاي مدل بالا و فاقد سيستم ايمني در جلوي درب منازل و معابر اقدام و سپس آن ها را سرقت مي کنند.

اين مقام مسئول اظهار داشت: با استعلام از سامانه پلیس پلاک خودروي سارقان استخراج و با رصد اطلاعاتي و استفاده از سامانه هاي هوشمند این خودرو متوقف و در تحقیقات مشخص شد متعلق به فردی است که در سرقت ها با يكي از دوستانش حضور داشته که همدست او نیز در يک عمليات دقيق و ضربتي شناسايي و دستگير شد.

وی افزود: متهمان در بازجویي هاي فنی و تخصصی، به سرقت 7  دستگاه موتورسيکت از شهر همدان اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

رئيس پليس آگاهي استان در پايان گفت با راهنمايي متهمان محل هاي سرقت بازسازي، مالباختگان شناسايي و موتورسيكلت های مسروقه کشف و تحويل آنان شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن